Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9001ARCHIWALNE z dnia 04.03.2017 r.

  • Oferty do
    14

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: komunikacji z konsumentami i przedsiębiorcami w ramach ADR

w Biurze Prezesa



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w pokoju na I piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz wspomaganie komunikacji pomiędzy stronami a właściwym podmiotem ADR w celu usprawniania procesu pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich.
  • Wspieranie przy składaniu skarg, a także pomoc informacyjna w składaniu odpowiedniej dokumentacji w celu udzielania konsumentom wyjaśnień dot. przepisów prawa i innych informacji istotnych dla danej sprawy.
  • Przekazywanie stronom i podmiotom ADR ogólnych informacji o prawach konsumentów w odniesieniu do umów sprzedaży towarów i umów o świadczenie usług, które przysługują w danym państwie członkowskim UE. Dostarczanie informacji na temat funkcjonowania platformy ODR, udzielanie pomocy konsumentom przy rozwiązywaniu sporów dotyczących wniosków złożonych także za pośrednictwem platformy ODR, informowanie stron o innych sposobach dochodzenia roszczeń, w przypadku gdy sporu nie można rozstrzygnąć przez platformę ODR w celu udzielania konsumentom wyjaśnień dot. przepisów prawa i innych informacji istotnych dla danej sprawy.
  • Gromadzenie informacji związanych z prowadzeniem działalności oraz praktycznymi aspektami realizacji zadań stanowiska ds. ADR, przygotowywanie sprawozdań z działalności stanowiska oraz przygotowywanie na ich podstawie raportów z działalności w celu złożenia ich do Komisji Europejskiej.
  • Uczestnictwo w spotkaniach punktów kontaktowych zwoływanych przez Komisję Europejską w celu umożliwienia wymiany najlepszych praktyk oraz umożliwienia dyskusji nad powtarzającymi się problemami w zakresie realizacji działań stanowiska.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
  • posiadanie kompetencji wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego wykorzystania w zakresie: prawa konsumenckiego i znajomość zagadnień z zakresu ADR
  • posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja, pozytywne podejście do klienta, rzetelność i terminowość, zorientowanie na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w stosowaniu prawa konsumenckiego
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • posiadanie kompetencji: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność współpracy, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa
    (kancelaria UOKiK mieści się w Centrum Konferencyjnym UOKiK) z dopiskiem BP-4-Ref/ADR

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php.
Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mejlowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 165.



Liczba odwiedzin: 4183

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Szostak-Kulma

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 04.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×