Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 40710ARCHIWALNE z dnia 10.01.2019 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Biura Obrony i Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Warszawa ul. Nowy Świat 6/12

WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy – wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, – węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, – mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu. Pracownikom oferujemy: – umowę o pracę na czas nieokreślony lub określony (w przypadku osób po raz pierwszy zatrudnianych w służbie cywilnej pierwsza umowa na okres 12 miesięcy) – trzynaste wynagrodzenie, pakiet szkoleń, możliwość ubiegania się o refundację kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych – pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, częściowa refundacja kosztów udziału w wydarzeniach kulturalnych) – możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie i pakietu opieki medycznej Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - nie typowe godziny pracy (w tym dyżury) Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na stanowiska od głównego specjalisty oraz przystępujący do naboru urzędnicy służby cywilnej, w przypadku zatrudnienia w Ministerstwie będą objęci ograniczeniami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393) oraz będą zobowiązani do złożenia – przed objęciem stanowiska - oświadczenia o stanie majątkowym potwierdzającego nienaruszanie ograniczeń lub zakazów wynikających z przepisów prawa. Dla zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa prowadzonych działań, w Ministerstwie został ustanowiony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania określonych w Ministerstwie zasad bezpieczeństwa przetwarzania informacji.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw z zakresu cyberbezpieczeństwa w podsektorze transport wodny i w sektorze zaopatrzenia w wodę pitną i jej dystrybucji, w tym: - bieżąca analiza podmiotów w podsektorze transportu wodnego i w sektorze zaopatrzenia w wodę pitną i jej dystrybucji pod kątem uznania ich za operatora usługi kluczowej lub niespełniania warunków kwalifikujących podmiot jako operatora usługi kluczowej, - składanie wniosków o zmianę danych w wykazie operatorów usług kluczowych w podsektorze transportu wodnego i w sektorze zaopatrzenia w wodę pitną i jej dystrybucji, - monitorowanie stosowania przepisów ustawy o cyberbezpieczeństwie przez operatorów usług kluczowych w podsektorze transportu wodnego i w sektorze zaopatrzenia w wodę pitną i jej dystrybucji, - prowadzenie kontroli operatorów usług kluczowych w podsektorze transportu wodnego i w sektorze zaopatrzenia w wodę pitna i jej dystrybucji, - uczestniczenie w ćwiczeniach w zakresie cyberbezpieczeństwa organizowanych w Rzeczpospolitej Polskiej lub w Unii Europejskiej
  • przygotowanie elementów systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym w Ministerstwie w zakresie zarządzania kryzysowego w Ministerstwie, w tym: - analiza zagrożeń kryzysowych mogących mieć wpływ na realizację zadań oraz funkcjonowanie Ministerstwa, - tworzenie warunków organizacyjnych do funkcjonowania zespołu zarządzania kryzysowego w Ministerstwie, - tworzenie warunków organizacyjnych do funkcjonowania zespołu zarządzania kryzysowego w Ministerstwie, - przygotowanie osób (zespołów zadaniowych) do udziału w realizacji zadań systemu zarządzania kryzysowego państwa, - planowanie i organizowanie, we współpracy z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa, szkolenia specjalistycznego z zakresu zarządzania kryzysowego i ochrony ludności, - opracowanie procedur oraz dokumentów wykonawczych do realizacji zadań określonych w wykazie przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego państwa
  • przygotowanie Ministerstwa do funkcjonowania w przypadku wprowadzenia poszczególnych stopni alarmowych (ALF, BRAVO, CHARLIE, DELTA) w zakresie zarządzania kryzysowego w Ministerstwie, w tym: - analiza czynników, które mogą spowodować obniżenie efektywności lub ciągłości funkcjonowania Ministerstwa, - tworzenie warunków organizacyjnych do przeciwdziałania i minimalizowania skutków ataków terrorystycznych lub sabotażowych dla zapewnienia bezpiecznego i ciągłego funkcjonowania Ministerstwa, - opracowanie procedur oraz dokumentów wykonawczych do realizacji zadań w przypadku wprowadzenia poszczególnych stopni alarmowych, - przygotowanie osób (zespołów zadaniowych) do udziału w realizacji zadań w przypadku wprowadzenia poszczególnych stopni alarmowych
  • monitorowanie i zapewnienie bieżącej wymiany informacji o wystąpieniu zagrożeń oraz sytuacji kryzysowych w zakresie zarządzania kryzysowego w Ministerstwie, w tym: - organizowanie systemu informowania o potencjalnych zagrożeniach oraz działaniach podjętych w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania struktur zarządzania kryzysowego, - informowanie członków kierownictwa Ministerstwa o wystąpieniu zagrożeń oraz zaistnieniu sytuacji kryzysowej w działach administracji rządowej kierowanych przez Ministra – poprzez sporządzanie Raportów; w przypadkach pilnych informowanie dyżurnego Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, - współdziałanie, w zakresie monitorowania zagrożeń, zarządzania kryzysowego oraz polityki informacyjnej z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz z jednostkami organizacyjnymi DAR gospodarka morska, gospodarka wodna i żegluga śródlądowa podległymi Ministrowi, - opracowywanie analiz i opinii oraz dokonywanie oceny możliwości wystąpienia zagrożeń lub ich rozwoju, a także gromadzenie informacji o zagrożeniach na potrzeby Ministra, w oparciu o informacje przekazywane przez służby dyżurne jednostek podległych lub nadzorowanych Ministra
  • planowanie i koordynowanie zadań dotyczących zarządzania kryzysowego, w tym: - udział w pracach związanych z aktualizacją Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego, - uczestniczenie w pracach związanych z aktualizacją Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego, w tym uzgadnianie aktualizacji Raportu z jednostkami organizacyjnymi resortu, - koordynacja realizacji zadań związanych z opracowywaniem i aktualizacją Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego w zakresie działów administracji rządowej kierowanych przez Ministra, - organizowanie procesu szkolenia i ćwiczeń na potrzeby zarządzania kryzysowego, - współpraca z instytucjami dydaktycznymi, których przedmiotem działalności są zagadnienia zarządzania kryzysowego lub ochrony infrastruktury krytycznej, - tworzenie warunków organizacyjno-prawnych do realizacji zadań zarządzania kryzysowego na poziomie resortowym
  • organizowanie i utrzymanie systemu stałych dyżurów w zakresie funkcjonowania stałego dyżuru w Ministerstwie, w tym: nadzorowanie wykonania stałego dyżuru

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „TAJNE”, NATO SECRET, SECRET UE/EU SECRET lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej związanej z uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa
  • Posiadanie zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych lub wyrażenie zgody na odbycie takiego szkolenia
  • Wiedza z zakresu realizacji zadań organu właściwego do spraw cyberbezpieczństwa
  • Umiejętność opracowywania decyzji administracyjnych i umów cywilno-prawnych
  • Wiedza z zakresu organizacji systemu zarządzania kryzysowego w administracji publicznej oraz zasad reagowania na zagrożenia
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie bezpieczeństwa narodowego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „TAJNE”, NATO SECRET, SECRET UE/EU SECRET lub oświadczenie o wyrażaniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej związanej z uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa
  • Kopia zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na odbycie takiego szkolenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa

    lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: BOiIN-5/19

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49.



Liczba odwiedzin: 3589

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Udostępnił: Paulina Przewuska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 10.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×