Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 37682ARCHIWALNE z dnia 10.11.2018 r.

  • Oferty do
    28

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: merytorycznej obsługi Stałego Komitetu Rady Ministrów i Rady Ministrów, w tym koordynacji merytorycznego przygotowania posiedzeń rządu

w Wydziale do spraw Opiniowania Dokumentów II w Departamencie Koordynacji Procesu Legislacyjnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

WARUNKI PRACY

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami elektronicznymi i papierowymi, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, w tym z wykorzystaniem urządzenia do sterowania odtwarzaniem dźwięku i słuchawek. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej – również nietypowe godziny pracy w tym dyżury. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy wraz z urządzeniem do sterowania odtwarzaniem dźwięku i słuchawkami, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Alejach Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

ZAKRES ZADAŃ

  • merytoryczna obsługa Stałego Komitetu Rady Ministrów, w tym: opiniowanie dokumentów oraz analizowanie uwag zgłaszanych do tych dokumentów przez innych Ministrów i przedstawianie propozycji rozwiązań, opracowywanie notatek oraz informacji dla Przewodniczącego SKRM oraz Kierownictwa KPRM, przygotowanie projektu ustaleń SKRM;
  • weryfikacja formalna i analiza: projektów ustaw, projektów założeń projektów ustaw, projektów aktów prawnych Rady Ministrów (rozporządzeń, uchwał), nienormatywnych dokumentów rządowych – kierowanych do rozpatrzenia przez Radę Ministrów lub do podpisu Prezesa Rady Ministrów zgodnie z właściwością przypisaną do działów administracji rządowej, w szczególności we wskazanych obszarach;
  • merytoryczna obsługa i koordynacja przygotowania posiedzeń Rady Ministrów, w tym: przygotowanie scenariuszy posiedzeń dla PRM, SRM oraz RM i stałych uczestników, przygotowanie projektu roboczych ustaleń RM, merytoryczne opracowywanie projektów protokołów ustaleń posiedzeń rządu;
  • opiniowanie na potrzeby Przewodniczącego Zespołu do spraw Programowania Prac Rządu wniosków o dokonanie wpisu do Wykazu prac legislacyjnych albo programowych Rady Ministrów oraz do Wykazu prac legislacyjnych Prezesa Rady Ministrów;
  • opracowywanie notatek i opinii oraz projektów uwag do projektów dokumentów rządowych, w tym projektów założeń do rządowych projektów ustaw, projektów aktów normatywnych podlegających rozpatrzeniu przez Stały Komitet Rady Ministrów, Radę Ministrów bądź innych wskazanych przez Kierownictwo Kancelarii;
  • korygowanie błędów formalnych i redakcyjnych w pozanormatywnych dokumentach rządowych kierowanych do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Senatu Rzeczypospolitej Polskiej lub Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Kancelarii oraz urzędami administracji rządowej i instytucjami w zakresie udzielania informacji dotyczących prowadzonych spraw;
  • wykonywanie innych zadań na polecenie Dyrektora Departamentu Koordynacji Procesu Legislacyjnego w celu realizacji innych niż ww. zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • powyżej 1 roku, doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w zakresie tworzenia, uzgadniania i opiniowania aktów prawnych i innych dokumentów rządowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość przepisów ustawy o Radzie Ministrów i Regulaminu pracy Rady Ministrów;
  • znajomość zasad funkcjonowania instytucji europejskich oraz procesu podejmowania decyzji w UE;
  • znajomość przepisów dot. dostępu do informacji publicznej;
  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • umiejętność dokonywania oceny budowy i kompletności aktów prawnych oraz syntezy informacji;
  • dyspozycyjność;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji;
  • przeszkolenie z zakresu funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją;
  • znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE - poziom C1.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość);
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • kopie dokumentów potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji;
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją;
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE - poziom C1;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa z dopiskiem: BDG.WSP.7122.25.2.75.2018
    Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa adres e-mail: AD@kprm.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa adres e-mail: IOD@kprm.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

INNE INFORMACJE
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:
•   dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
•    „trzynaste” wynagrodzenie,
•   możliwość rozwoju i współpracy z doświadczonymi ekspertami,
•   „ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
•   bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
•   bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
•   możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
•   dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
•   możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
•   możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
•   stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
•   dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
•   wolontariat pracowniczy – możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
•   dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 6947315 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 6946115 (Departament Koordynacji Procesu Legislacyjnego).



Liczba odwiedzin: 3814

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Szynkarewicz

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 10.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×