Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2450ARCHIWALNE z dnia 16.08.2016 r.

  • Oferty do
    9

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: ds. monitoringu jakości powietrza (jakość powietrza - nadzór nad realizacją wojewódzkich programów PMŚ i administrowanie merytoryczne portalem „Jakość Powietrza” oraz aplikacją mobilną)

w Departamencie Departamencie Monitoringu i Informacji o Środowisku, Wydział Monitoringu Powietrza i Hałasu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca przy komputerze, - wyjazdy służbowe krajowe, - wyjazdy służbowe zagraniczne. • Miejsce i otoczenie organizacyjno -techniczne stanowiska pracy - budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości; - w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie merytorycznie portalem „Jakość Powietrza” oraz aplikacją mobilną prezentującą dane i informacje o jakości powietrza w Polsce. Przygotowywanie i udostępnianie informacje o jakości powietrza poprzez Geoportal INSPIRE, portal „Jakości Powietrza” i aplikację mobilną należące do GIOŚ oraz ich aktualizacja. Nadzorowanie prawidłowego prezentowania informacji na portalu „Jakość Powietrza” i w aplikacji mobilnej, w tym informacji o przekroczeniach poziomów alertowych. Prowadzenie, pod nadzorem Naczelnika WMPiH, modyfikacji systemów udostępniania danych o jakości powietrza, w celu zapewnienia odpowiedniej jakości informacji o jakości powietrza.
  • Opracowywanie, pod nadzorem Naczelnika WMPiH, raportów, artykułów, analiz problemowych, komunikatów, publikacji, bieżących informacji i zestawień dotyczących stanu zanieczyszczenia powietrza, w tym z użyciem oprogramowania do tworzenia map, wytycznych dla organów Inspekcji oraz pełnienie roli osoby zastępującej merytorycznego Administratora Krajowego bazy danych JPOAT2,0. Analizowanie spójność danych zawartych w bazie JPOAT2,0 i prezentowanych na portalu „Jakości Powietrza” i w aplikacji mobilnej, przygotowywanie zestawów danych z bazy JPOAT2,0 dla potrzeb realizacji zadań PMŚ i udostępnianie informacji o środowisku w celu wypełnienia obowiązków informowania.
  • Prowadzenie, pod nadzorem Naczelnika WMPiH, procesu opracowywania wojewódzkich programów PMŚ przez organy Inspekcji, ich aktualizacji i zatwierdzania przez GIOŚ. Opracowywanie, pod nadzorem Naczelnika WMPiH, wytycznych do opracowywania wojewódzkich programów PMŚ oraz opiniowanie projektów wojewódzkich programów monitoringu w zakresie monitoringu jakości powietrza w celu zapewnienia ich spójności z programem PMŚ. Czuwanie nad prawidłowością realizacji przez Inspekcję wojewódzkich programów monitoringu środowiska w zakresie monitoringu jakości powietrza, w tym dokonywanie analiz zgodności rocznych ocen jakości powietrza z wynikami ocen pięcioletnich, ocenianie kompletności serii pomiarowych i innych analiz w zakresie jakości danych pomiarowych, w celu zapewnienia prawidłowości i spójności realizacji zadań w zakresie monitoringu jakości powietrza przez Inspekcję.
  • Planowanie, prowadzenie, pod nadzorem Naczelnika WMPiH, prac związanych z wykonywaniem pięcioletnich ocen jakości powietrza przez organy Inspekcji, w celu wypełnienia ustawowych obowiązków Inspekcji.
  • Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i udział w postępowaniach w sprawie zamówień publicznych oraz rozliczanie umów w zakresie merytorycznym stanowiska.
  • Uczestniczenie w pracach grup roboczych krajowych i międzynarodowych, związanych z kompetencjami merytorycznymi.
  • Organizowanie szkoleń, warsztatów i konferencji w zakresie kompetencji merytorycznych oraz prezentowanie na nich aktualnych problemów oraz informacji dotyczących monitoringu powietrza w celu dostarczenia wiedzy/wsparcia eksperckiego w zakresie monitoringu powietrza.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie – ochrona środowiska/geografia/ /klimatologia/fizyka atmosfery
  • znajomość ustaw - Prawo ochrony środowiska dotyczących monitoringu jakości powietrza, znajomość dyrektyw 2008/50/WE, 2004/107/WE, ogólna wiedza na temat funkcjonowania systemu pomiarów i ocen jakości powietrza,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie B1.
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, ArcGIS) oraz poruszania się w Internecie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    z dopiskiem: „WK/DM/12/16”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Na stronie www.gios.gov.pl w zakładce bip/praca/wolne stanowiska pracy w GIOŚ, znajduje się wzór oświadczenia do celów rekrutacji, natomiast w zakładce bip/praca/procedury naboru/pozostałe stanowiska w służbie cywilnej można zapoznać się z zasadami naboru obowiązującymi w GIOŚ.

UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-22-21.





Liczba odwiedzin: 4464

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Bańkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 16.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×