Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 23591ARCHIWALNE z dnia 08.03.2018 r.

  • Oferty do
    19

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Koordynacji Informacji i Promocji w Departamencie Promocji Funduszy Europejskich



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Warszawa ul. Wspólna 2/4

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: – wyjazdy służbowe, krajowe i zagraniczne –kilka razy w roku – częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Pracownikom oferujemy:  trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,  pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit),  ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  praca przy komputerze  w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych  praca w kameralnych pokojach

ZAKRES ZADAŃ

  • Budowanie strategii działań informacyjnych i promocyjnych • Opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji • Konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji • Interpretowanie zapisów dokumentów strategicznych w zakresie informacji i promocji (m.in. wyjaśnianie i doradzanie zaangażowanym instytucjom i beneficjentom) • Przygotowywanie i modyfikacja podręcznika/zasad realizowania przez beneficjentów Funduszy Europejskich obowiązków informacyjno-promocyjnych
  • Prowadzenie międzynarodowej współpracy dwustronnej i wielostronnej Ministerstwa w zakresie promocji Funduszy Europejskich • Współpraca z ekspertami krajowymi i zagranicznymi • Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi • Udział w spotkaniach i posiedzeniach (np. INFORM, INIO) • Wymiana informacji (np. m.in.: z państwami członkowskimi UE/ EOG, instytucjami UE, innymi instytucjami międzynarodowymi)
  • Prowadzenie analiz (m.in. na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych, usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania w zakresie informacji i promocji Funduszy Europejskich) • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. • formułowanie rekomendacji/ informacji
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych i publikacji • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.
  • Zapewnianie merytorycznej obsługi Grupy sterującej ds. Funduszy Europejskich 2014-2020 i wymiany informacji pomiędzy jej członkami • obsługa merytoryczna posiedzeń • tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem i funkcjonowaniem Grupy • udział w posiedzeniach • wsparcie administracyjne prac ciał kolegialnych (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji z ich działalności, przekazywanie informacji)
  • Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • szacowanie wartości zamówienia • przeprowadzanie rozeznania rynku • opracowywanie projektu umowy • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych • nadzorowanie wykonania umowy • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy • opiniowanie dokumentacji
  • Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji • zapewnianie logistyki wydarzenia • wybór trenerów/ prelegentów oraz bieżąca współpraca i nadzór nad wykonawcami • analizowanie i wybór grup docelowych/ rekrutacja uczestników • analizowanie i identyfikowanie potrzeb szkoleniowych grup docelowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie informacji, promocji, public relations
  • – wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w tym rozporządzeń i dokumentów odnoszących się do informacji i promocji Funduszy Europejskich
  • – znajomość zagadnień z obszaru informacja i promocja
  • – umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint
  • – znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • życiorys/cv
  • – na finalnym etapie rekrutacji kandydaci dopuszczeni do tego etapu muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym: kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl

    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    BZL
    Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DIP_42_z

    Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju przyjmuje dokumenty do rekrutacji wyłącznie w języku polskim i angielskim.
W przypadku przedstawienia dokumentów w innym niż angielski języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy; a w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji – po upływie 12 miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273-77-88





Liczba odwiedzin: 3205

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Olga Iwańska-Kruszewska

Komórka organizacyjna: BZL

Wprowadzono: 08.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×