Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 17349ARCHIWALNE z dnia 31.10.2017 r.

  • Oferty do
    10

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    0,9
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Instrumentu Łącząc Europę I w Departamencie Programów Infrastrukturalnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Wspólna 2/4 Warszawa

Adres urzędu:

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań  wyjazdy służbowe (kilka razy w roku)  obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: – praca przy komputerze, – w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych, – praca w kameralnych pokojach.

ZAKRES ZADAŃ

  • Ocena i wybór projektów ubiegających się o środki CEF • organizowanie naborów projektów , formalna i/ lub merytoryczna ocena projektów • monitorowanie efektywności i proponowanie usprawnień procesu oceny projektów • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień, zatwierdzanie projektów na poziomie krajowym
  • Monitorowanie stanu przygotowania i procesu realizacji projektów CEF • analiza ryzyka związanego z procesem przygotowania projektów do realizacji oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych • identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji projektów • monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego
  • Opracowywanie systemu zarządzania i kontroli dla CEF w sektorze transportu w Polsce oraz nadzór nad jego realizacją. • przygotowywanie i aktualizacja procedur dotyczących systemu zarządzania i kontroli CEF w sektorze transportu, w tym projektów pomocy technicznej. • opracowywanie i aktualizowanie wytycznych w zakresie wdrażania projektów finansowanych z CEF w sektorze transportu • udział w konsultacjach dokumentów
  • Monitorowanie wdrażania Funduszu TEN-T • sporządzanie raportów, weryfikowanie materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem Funduszu TEN-T (w tym weryfikacja wniosków o płatność oraz innych dokumentów sprawozdawczych.
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. • przygotowywanie/opiniowanie/konsultowanie zakresu merytorycznego/treści merytorycznej
  • Przygotowanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i WPFP dla CEF w sektorze transportu. • weryfikowanie zgłoszeń do projektu ustawy budżetowej i WPFP, przygotowywanie formularzy planistycznych, • aktualizowanie katalogu układu zadaniowego, opracowywanie celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze funduszy UE lub w obszarze zarządzania projektami
  • – wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
  • – wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • – znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • – wiedza z zakresu procesu inwestycyjnego dla projektów transportowych
  • – znajomość języka angielskiego poziom B2
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • akceptujemy dokumenty zeskanowane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DPI_206_z

    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Rozwoju
    BZL
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    (Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Pracownikom oferujemy: trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych, pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 273- 76-81



Liczba odwiedzin: 3865

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbńska-Kłos

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 31.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×