Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 15846ARCHIWALNE z dnia 26.09.2017 r.

  • Oferty do
    6

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1 (umowa na zastępstwo)
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referendarz

do spraw: obsługi projektów POPT

w Wydziale Finansów i Kontroli Pomocy Technicznej w Departamencie Programów Pomocowych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Wspólna 2/4, Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa

WARUNKI PRACY

Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe, Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi. Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe (kilka razy w roku) Praca przy komputerze, w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych, praca w kameralnych pokojach.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie stanu przygotowania i procesu realizacji projektów, w tym: weryfikowanie wniosków o płatność składanych w projektach realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna (POPT),
  • wsparcie kontroli na miejscu realizacji projektów wdrażanych w ramach POPT,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi prowadzącymi kontrole w Instytucji Zarządzającej POPT (IZ POPT),
  • informowanie, potwierdzanie i usuwanie nieprawidłowości identyfikowanych w trakcie weryfikacji wniosków o płatność i podczas kontroli,
  • wsparcie w opracowaniu i aktualizacji procedur IZ POPT.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
  • znajomość języka: angielskiego na poziomie A2
  • rzetelność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi MS Office: w szczególności Excel, Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Akceptujemy dokumenty zeskanowane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja.mr@mr.gov.pl
    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DPT_185_z
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Rozwoju
    BZL
    Pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    Kancelaria czynna w godz. 8.15 - 16.15

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 273 77 99.



Liczba odwiedzin: 3672

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Udostępnił: Paweł Staroń

Komórka organizacyjna: BZL

Wprowadzono: 26.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×