Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 3611ARCHIWALNE z dnia 16.09.2016 r.
-
Oferty do
7
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prezesa
do spraw: realizowania polityki informacyjnej Urzędu
w Gabinecie Prezesa
Warszawa
ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowywanie, realizowanie i aktualizowanie strategii komunikacyjnej UKE, kierowanie działalnością informacyjną UKE w sytuacji kryzysowej, podawanie do wiadomości publicznej informacji o działaniach, inicjatywach i stanowiskach Prezesa UKE, analizowanie publikacji medialnych dotyczące spraw związanych z zakresem kompetencji Prezesa UKE
- Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych oraz spotkań z przedstawicielami mediów, udzielanie informacji na temat działalności Prezesa UKE oraz Urzędu, a także odpowiadanie na pytania dziennikarzy, reprezentowanie Prezesa UKE w kontaktach ze środkami masowego przekazu, przygotowywanie stanowiska UKE wobec krytyki i interwencji prasowych, autoryzowanie wywiadów oraz konsultowanie publikacji i wystąpień Prezesa UKE oraz członków Kierownictwa UKE;
- Ewidencjonowanie informacji udzielonych mediom, prowadzenie i aktualizowanie listy teleadresowej dziennikarzy, gromadzenie wywiadów przeprowadzonych z Kierownictwem UKE oraz prostowanie nieścisłych lub nieprawdziwych wiadomości zawartych w materiałach prasowych na temat działalności Prezesa UKE i Urzędu;
- Uczestniczenie w działaniach informacyjno-promocyjnych;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata public relations
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Prawo pocztowe, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej.
- Posiadanie wiedzy z zakresu public relations, funkcjonowania administracji publicznej oraz funkcjonowania rynków telekomunikacyjnego i pocztowego.
- Umiejętność: redakcji tekstów o zróżnicowanej problematyce, poprawnego i przejrzystego przekazywania informacji dziennikarzom, działania w warunkach stresowych i kryzysowych, wymagających szybkiego podejmowania decyzji i gotowości do niezwłocznego udzielania wypowiedzi i komentarzy z wielu dziedzin, wystąpień publicznych i prezentacji, analizy i syntezy informacji oraz wyciągania stosownych wniosków.
- Znajomość zasad dyplomacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji w zakresie: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja; myślenie analityczne; orientacja na klienta/interesanta.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Administracji i Kadr
ul. M. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
z dopiskiem „Radca Prezesa -GP”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
w placówce pocztowej.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- zadanie praktyczne;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 227 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.