Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 4608ARCHIWALNE z dnia 18.10.2016 r.
-
Oferty do
28
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
podreferendarz
do spraw: postępowań egzekucyjnych
Sekcja Postępowań Egzekucyjnych i Rozliczeń, Wydział Postępowań Pierwszoinstacyjnych Biuro Elektronicznego Poboru Opłat.
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych zmierzających do wyegzekwowania nieuiszczonych należności wynikających z kar pieniężnych nałożonych przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego w związku z naruszeniem obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej;
- Sporządzanie i ewidencjowanie upomnień oraz tytułów wykonawczych w sprawach, w których nie opłacono w ustawowym terminie kar pieniężnych nałożonych w związku z naruszeniem obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej;
- Współpraca z organami egzekucji administracyjnej oraz na bieżąco monitorowanie etapów toczących się postępowań egzekucyjnych;
- Analizowanie przebiegu postępowań egzekucyjnych prowadzonych wobec podmiotów ukaranych sankcjami administracyjnymi z tytułu naruszenia obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej;
- Współpraca z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad oraz Operatorem Systemu Elektronicznego Poboru Opłat w zakresie rozliczania wpłat z tytułu kar pieniężnych nałożonych w związku z naruszeniem obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej;
- Prowadzenie we współpracy z Biurem Finansowo-Gospodarczym zestawień należności i zobowiązań z tytułu kar nakładanych w ramach funkcjonowania Systemu Elektronicznego Poboru Opłat;
- Wydawanie poleceń dokonania przelewu na wyznaczone konto bankowe GDDKIA pobranej karty administracyjnej uiszczonej w formie gotówkowej bezpośrednio po przeprowadzeniu kontroli mobilnej, bądź przekazanej przelewem na rachunek bankowy Inspektoratu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- Znajomość Prawa Administracyjnego i procedury administracyjnej;
- Umiejętność obsługi komputera i Pakietu Microsoft Office;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, organizacja pracy własnej, samodzielność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące z wykorzystaniem biurowych urządzeń technicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.69.2016.0308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem . Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.