Komenda Główna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 1147ARCHIWALNE z dnia 04.07.2016 r.

  • Oferty do
    14

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

podreferendarz

w Zespole Wspomagającym Biura Bezpieczeństwa Informacji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:  praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (zagrożenie kontaktem z grzybami i drobnoustrojami w związku z pracą z archiwalnymi aktami). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  naturalne i sztuczne oświetlenie,  wymuszona pozycja ciała,  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,  przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  •  obsługa kancelarii jawnej biura poprzez właściwą ewidencję, dystrybucję i obieg dokumentów jawnych sekretariatu Kierownictwa biura i Zespołu Wspomagającego, prowadzenie dziennika podawczego Poczty Specjalnej i Wydziału Zabezpieczenia Obiektów KGP BBI KGP,
  •  udział w opracowaniu projektu planu rzeczowo-finansowego biura i współpraca w zakresie wydatkowania środków zaplanowanych na wnioskowane przez komórki organizacyjne biura zadania, w tym szkoleniowe, inwestycyjne, modernizacyjne i utrzymaniowe,
  •  monitorowanie terminowości sporządzania opinii służbowych i ocen okresowych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  •  ewidencjonowanie i uaktualnianie zbiorów aktów prawnych wydanych przez Dyrektora biura oraz pozostałych aktów prawnych; rozliczanie osób zwalnianych i przenoszonych z posiadanych przez nich aktów prawnych,
  •  sprawdzanie dokumentacji archiwalnej wytworzonej przez Kierownictwo i Zespół Wspomagający biura, kontrolowanie kompletności materiałów i prawidłowości poprzez ocenę kwalifikacji i klasyfikacji materiałów archiwalnych i dokumentów, sporządzanie spisów akt przekazanych materiałów kategorii A i B/BE,
  •  uczestniczenie w komisjach dokonujących oceny materiałów niearchiwalnych biura znajdujących się w posiadaniu Kierownictwa biura i Zespołu Wspomagającego w zasobie archiwum, sporządzanie protokołów brakowania dla dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej jako BC,
  •  obsługa biura w zakresie przepustek samochodowych i osobistych, legitymacji służbowych, materiałów biurowych oraz środków pierwszej pomocy,
  •  zamawianie, ewidencjonowanie i rozdysponowywanie stempli, pieczęci i referentek oraz rozliczanie osób zwalnianych lub przenoszonych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe:  powyżej 1,5 roku doświadczenia w administracji publicznej,
  •  dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  •  znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
  •  umiejętność współpracy z innymi pracownikami,
  •  umiejętność pracy w zespole,
  •  umiejętność dzielenia się wiedzą,
  •  umiejętności rzetelnego i terminowego realizowania spraw,
  •  sprawna komunikacja,
  •  umiejętność obsługiwania specjalistycznych programów komputerowych,
  •  umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  •  umiejętność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe:  powyżej 1 roku doświadczenia w pracy biurowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Policji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
    Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „podreferendarz 1/BBI-ZW/BKGP 13/16”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,650 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 4628

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Policji w Warszawie

Udostępnił: Joanna Wasilewska-Pieniążek

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej

Wprowadzono: 04.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×