Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8295ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.

  • Oferty do
    21

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik wydziału

w Wydziale Księgowości Biura Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12

WARUNKI PRACY

Warunki pracy: – Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi, – Obsługa klienta wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, e-mailowe. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.

ZAKRES ZADAŃ

  • zapewnienie prawidłowego nadzoru nad realizacją zadań realizowanych przez pracowników wydziału księgowości w zakresie obsługi finansowo – księgowej dysponenta III stopnia części 21 – gospodarka morska, 62 – rybołówstwo, w tym w ramach PO RYBY 2014-2020 i 69 – Żegluga śródlądowa
  • organizowanie i kierowanie pracą Wydziału Księgowości, w tym dokonywanie okresowych ocen pracowników, rozdzielanie zadań służbowych i sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie kompetencji wydziału
  • nadzorowanie wykonywania obsługi bankowej oraz udzielanie pomocy merytorycznej i weryfikowanie treści dokumentów przygotowywanych przez podległych pracowników
  • nadzór nad terminowością i prawidłowością sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych Ministerstwa w celu wypełnienia obowiązków sprawozdawczych
  • wykonywanie analiz, prognoz oraz prowadzenie korespondencji w sprawach finansowych kontrola weryfikacji formalno-rachunkowej dokumentów przeprowadzonej przez podległych pracowników będących podstawą powstania zobowiązań i ich ewidencji oraz kontrola dostępności środków, w ramach planu finansowego
  • zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/ rachunkowości
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego, w tym min. 3 lata na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem, w administracji publicznej
  • znajomość zasad rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej w szczególności zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, rozliczania inwestycji, rozliczania zakupów materiałów oraz innych zakupów bieżących, zasad sporządzania sprawozdań budżetowych, zasad realizacji dochodów budżetu państwa
  • znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi) oraz aktów wykonawczych
  • znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • umiejętność poruszania się w systemie aktów prawnych
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność
  • sprawna organizacja pracy własnej
  • rzetelność i terminowość
  • zarządzanie personelem
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Certyfikat księgowy Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienia

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 3 lata na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem, w administracji publicznej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa

    lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-1/17

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49



Liczba odwiedzin: 3317

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Udostępnił: Paulina Przewuska

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 08.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×