Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8295ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.
-
Oferty do
21
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
w Wydziale Księgowości Biura Dyrektora Generalnego
Warszawa
Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zapewnienie prawidłowego nadzoru nad realizacją zadań realizowanych przez pracowników wydziału księgowości w zakresie obsługi finansowo – księgowej dysponenta III stopnia części 21 – gospodarka morska, 62 – rybołówstwo, w tym w ramach PO RYBY 2014-2020 i 69 – Żegluga śródlądowa
- organizowanie i kierowanie pracą Wydziału Księgowości, w tym dokonywanie okresowych ocen pracowników, rozdzielanie zadań służbowych i sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie kompetencji wydziału
- nadzorowanie wykonywania obsługi bankowej oraz udzielanie pomocy merytorycznej i weryfikowanie treści dokumentów przygotowywanych przez podległych pracowników
- nadzór nad terminowością i prawidłowością sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych Ministerstwa w celu wypełnienia obowiązków sprawozdawczych
- wykonywanie analiz, prognoz oraz prowadzenie korespondencji w sprawach finansowych kontrola weryfikacji formalno-rachunkowej dokumentów przeprowadzonej przez podległych pracowników będących podstawą powstania zobowiązań i ich ewidencji oraz kontrola dostępności środków, w ramach planu finansowego
- zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/ rachunkowości
- doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego, w tym min. 3 lata na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem, w administracji publicznej
- znajomość zasad rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej w szczególności zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, rozliczania inwestycji, rozliczania zakupów materiałów oraz innych zakupów bieżących, zasad sporządzania sprawozdań budżetowych, zasad realizacji dochodów budżetu państwa
- znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi) oraz aktów wykonawczych
- znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
- umiejętność poruszania się w systemie aktów prawnych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność
- sprawna organizacja pracy własnej
- rzetelność i terminowość
- zarządzanie personelem
- umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Certyfikat księgowy Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienia
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 3 lata na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem, w administracji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-1/17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49