Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7134ARCHIWALNE z dnia 06.01.2017 r.
-
Oferty do
18
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: ds. Planowania Budżetu, Analiz i Funduszy Rozwojowy
Wydział Planowania Budżetu, Analiz i Funduszy Rozwojowy, Biuro Finansowo-Gospodarcze.
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie, koordynowanie realizacji zadań przez pracowników Wydziału i ustalanie procedury kontroli ich wykonania;
- Nadzorowanie przestrzegania ustawowych i wewnętrznych zasad i procedur oraz dbanie o terminowe przygotowanie i przekazywanie dokumentów do Ministerstwa właściwego ds. transportu, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Ministerstwa ds. rozwoju itp. a także do jednostek wewnętrznych GITD;
- Nadzorowanie oraz prowadzenie działań związanych z tworzeniem projektu budżetu w zakresie wydatków budżetowych Inspektoratu w układzie zadaniowym oraz według klasyfikacji budżetowej;
- Nadzorowanie oraz prowadzenie działań związanych z przygotowaniem planu finansowego na podstawie ustawy budżetowej;
- Nadzorowanie oraz kontrola nad dokonywaniem zmian w planie finansowym Inspektoratu w układzie zadaniowym i tradycyjnym zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem komórek merytorycznych;
- Planowanie i koordynowanie działań związanych z obsługa projektów z perspektywy finansowej 2014-2020;
- Nadzorowanie zaangażowania środków finansowych na podstawie wniosków złożonych przez komórki merytoryczne GITD oraz zawartych umów;
- Analiza danych finansowych, w tym danych zawartych w sprawozdaniach budżetowych oraz ich opracowanie na potrzeby Głównego Inspektora i Dyrektora Generalnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w administracji publicznej;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;
- Umiejętność: bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office;
- Komunikatywność, samodzielność, radzenie sobie ze stresem, organizacja pracy własnej, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku samodzielnym lub koordynującym pracę podległych pracowników;
- Wykształcenie: ekonomiczne;
- Studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich;
- Przeszkolenie z zakresu praktycznej znajomości budżetu państwa oraz zamówień publicznych;
- Znajomość jednego z języków obowiązujących w UE na poziomie zaawansowanym;
- Wiedza z zakresu systemu zarzadzania funduszami europejskimi;
- Umiejętności z zakresu motywowania siebie i innych oraz pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.4.2017. 0308 .
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.