Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 25347ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.
-
Oferty do
23
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
do spraw: oprogramowania i systemu centralnego Krajowego Systemu Poboru Opłat
Wydział Oprogramowania i Systemu Centralnego, Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kierowanie pracami Wydziału, w tym przydzielanie zadań podległym pracownikom oraz nadzorowanie realizacji powierzonych prac;
- Nadzorowanie i koordynacja prac związanych z przejęciem przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Nadzorowanie realizacji prac administracyjnych związanych z wykorzystaniem rozwiązań administrowania i monitorowania systemu centralnego w zakresie realizacji przejęcia przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Koordynowanie procesu wytwarzania i uzupełniania dokumentacji administracyjnej związanej z funkcjonowaniem, utrzymaniem i rozwojem systemu centralnego w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych w zakresie wsparcia merytorycznego, w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy do sporządzenia wymagań w przedmiocie realizacji postępowań na dostawę lub usługi niezbędne do zapewnienia funkcjonowania Krajowego Systemu Poboru Opłat w obszarze systemu centralnego;
- Wspieranie procesów technicznych i funkcjonalnych rozwoju Krajowego Systemu Poboru Opłat.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w obszarze w realizacji projektów informatycznych na stanowisku kierownika, koordynatora lub dyrektora projektu
- Znajomość ustawy o drogach publicznych;
- Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z aktami wykonawczymi;
- Praktyczna znajomość metodyk prowadzenia projektów oraz narzędzi wspomagających zarządzanie projektami;
- Znajomość notacji opisywania procesów biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0 oraz modelowania UML;
- Znajomość technologii informatycznych z zakresu: języków programowania, baz danych, technologii web services, sieci teleinformatycznych, bezpieczeństwa danych;
- Znajomość technik testowania oprogramowania;
- Język obcy: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1);
- Kierowanie, podejmowanie decyzji, delegowanie, motywowanie, ocena i rozwój pracowników, rozwiązywanie konfliktów, myślenie analityczne, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, współpraca w zespole, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w obszarze związanym z systemem elektronicznego poboru opłat lub w projektach migracji lub przejęcia/przekazania systemów informatycznych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Język obcy: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2).
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.97.2018.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd. gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.).
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu o świadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjne.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 9369,20 zł (brutto) mnożnik: 5,0
Swoim pracownikom zapewniamy:
• stabilną i ciekawą pracę;
• dodatek stażowy od 5% do 20%;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne;
• nagrody uznaniowe;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
• dofinansowanie do wypoczynku,
• dopłaty do działalności sportowo-rekreacyjnej;
• korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922, z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.