Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 25346ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.
-
Oferty do
23
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: gospodarki przestrzennej
w Wydziale Infrastruktury
Gorzów Wielkopolski
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- dokonywanie oceny zgodności z prawem uchwał rady gminy - miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, w celu realizacji funkcji nadzorczych wojewody
- uzgadnianie i opiniowanie projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie zgodności z ustaleniami programów sporządzanych przez ministrów i centralne organy administracji rządowej, służących realizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym, uzgadnianie i opiniowanie, w zakresie zadań rządowych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydawanych przez wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast w trybie przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- przygotowywanie projektów: rozstrzygnięć nadzorczych w stosunku do uchwał planistycznych, odpowiedzi na skargi oraz skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, reprezentowanie Wojewody Lubuskiego przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym
- ocena pod kątem zgodności z przepisami prawa uchwał rad gmin o przystąpieniu do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- udzielanie wyjaśnień, wydawanie opinii w stosunku do uchwał rad gmin, przygotowywanie interpretacji przepisów prawnych
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi dotyczące zadań lub działalności organów samorządu gminnego w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego
- sprawowanie nadzoru nad terminami wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, naliczanie kar za przekroczenie tego terminu i przygotowywanie projektów postanowień o nałożeniu kary za przekroczenie terminu
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie lokalizacji terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednym z wybranych obszarów architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo, geodezja, ochrona środowiska
- komunikatywność w mowie i piśmie
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z przepisami wykonawczymi, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, zasad służby cywilnej oraz etyki korpusu służby cywilnej
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • edytora tekstów MS Word, • arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, • obsługi poczty elektronicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na jednym z wybranych kierunków: architektura, gospodarka przestrzenna, budownictwo, geodezja, ochrona środowiska
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- przeszkolenie w zakresie Kodeksu postępowania administracyjnego
- uprawnienia urbanistyczne, architektoniczne
- znajomość obsługi programów: Corel, AutoCad, ArcView
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzajacych posiadanie uprawnień urbanistycznych, architektonicznych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
• dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
• list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
• osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 7115 263
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.