Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 1524ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.

  • Oferty do
    28

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik wydziału

Wydział Budżetowo-Rachunkowy, Biuro Administracyjno-Budżetowe



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-budżetowa. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: użytkowanie sprzętu biurowego, praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym, budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru, budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie i kierowanie pracą Wydziału Budżetowo-Rachunkowego, dokonywanie okresowych ocen pracowników i rozdzielanie zadań służbowych, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • nadzorowanie wykonywania obsługi bankowej, rachunkowo-kasowej oraz udzielanie pomocy merytorycznej i weryfikowanie treści dokumentów przygotowywanych przez podległych pracowników, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • nadzorowanie sporządzania projektów planów finansowych, planów finansowych oraz harmonogramów realizacji dochodów i wydatków budżetowych dla Urzędu Ministra oraz wniosków o dokonanie zmian w planie wydatków budżetowych w danym roku budżetowym, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • nadzorowanie wykonywania obsługi informatycznego systemu bankowości elektronicznej ENBEPE, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • nadzorowanie sporządzania zapotrzebowań miesięcznych na środki budżetowe w poszczególnych częściach budżetowych, uwzględniających potrzeby zgłoszone przez departamenty/biura oraz dziennych rozliczeń zwrotów niewykorzystanych kwot na rachunek dysponenta wyższego stopnia, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • nadzorowanie wykonywania obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, w tym sporządzania zapotrzebowań dziennych na środki budżetowe w celu zapewnienia środków na terminowe regulowanie zobowiązań i realizacji obowiązku dysponenta III stopnia środków budżetowych, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • zasępowanie Głównego księgowego podczas jego nieobecności w celu zapewnienia ciągłości obsługi Urzędu Ministra, w tym w zakresie PROW 2014-2020,
  • wykonywanie analiz, prognoz oraz prowadzenie korespondencji w sprawach finansowych Urzędu w celu zapewnienia kierownictwu Biura i Dyrektorowi Generalnemu aktualnej dokładnej informacji o wielkości wykorzystania i przeznaczenia wydatków budżetowych, w tym w zakresie PROW 2014-2020.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • powyżej 3-letni staż pracy w komórkach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej i innych przepisów dotyczących gospodarki finansowej jednostek budżetowych i innych przepisów dotyczących gospodarki finansowej jednostek budżetowych i innych jednostek sektora finansów publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office w szczególności MS Excel),
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub finansów publicznych,
  • roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem,
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu powyżej 3-letni staż pracy w komórkach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem
  • kopie przeszkoleń z zakresu rachunkowości i finansów publicznych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.07.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rolnictwo i Rozwoju Wsi
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
    lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
    z dopiskiem: „oferta pracy – Naczelnik Wydziału AB”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy lub umiejętności i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.



Liczba odwiedzin: 3890

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 14.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×