Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Ogłoszenie o naborze nr 3209ARCHIWALNE z dnia 06.09.2016 r.
-
Oferty do
16
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik
Wydziału Nieruchomości w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
Warszawa
GDDKiA Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- kierowanie Wydziałem poprzez planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy bezpośrednio podległych pracowników,
- kierowanie pracami Wydziału, a w części samodzielne uczestnictwo w pracach dotyczących zlecania i kontroli wykonawstwa, przeprowadzania merytorycznego odbioru i rozliczania robót geodezyjnych i geodezyjno-prawnych, wykonywanych przez podmioty zewnętrzne, współpraca w opracowaniu dokumentacji projektowej i geodezyjnej do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych związanych z ustaleniem odszkodowania,
- koordynowanie pracy Wydziału, a w części samodzielne wykonywanie prac dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje prowadzone przez Oddział,
- kierowanie pracownikami Wydziału w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w zakresie spraw geodezyjnych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie GDDKiA,
- nadzorowanie, a w części samodzielne prowadzenie monitoringu rzeczywistego stanu realizacji pozyskania gruntów oraz współpracy z właściwymi Wydziałami w sporządzaniu rocznych i wieloletnich planów finansowych w celu zabezpieczenia potrzeb związanych z nabywaniem nieruchomości, w tym z wypłatą odszkodowań za przejęte nieruchomości na zadania posiadające decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w oparciu o programy inwestycyjne oraz przekazywanie okresowych sprawozdań z ich wykonania,
- koordynowanie, a w części samodzielne opracowywanie szczegółowych specyfikacji technicznych i istotnych warunków zamówienia dla celów przetargowych, przygotowywanie materiałów dotyczących zawierania umów i przekazywania ich do Wydziału Zamówień Publicznych oraz sprawdzanie i merytorycznie ocenianie ofert składanych w przetargach w zakresie działalności Wydziału,
- kierowanie Wydziałem, a w części samodzielne wykonywanie prac związanych z pozyskaniem nieruchomości na potrzeby drogownictwa, w drodze umów cywilno-prawnych, nabywaniem działek tzw. resztówek , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości zamiennych oraz wynajmowaniem lokali zamiennych,
- współpraca z właściwymi organami administracji rządowej, samorządowej i sądów, w zakresie realizacji prac geodezyjnych, formalno-prawnych, scaleniowych i scaleniowo – wymiennych związanych z koniecznością przebudowy wokół drogowej struktury rolnej, udział w radach technicznych, ZOPI i KOPI oraz konsultacjach społecznych i w postępowaniach egzekucyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie gospodarki nieruchomościami lub gospodarki przestrzennej lub geodezji lub budownictwa,
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze geodezji lub gospodarki nieruchomościami lub drogownictwa
- prawo jazdy kat. B,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ,,specustawy” drogowej, gospodarki nieruchomościami, geodezji, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word,
- posiadanie kompetencji: zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, zorientowanie na osiąganie celów, organizacja pracy, świadomość kosztów, skuteczna komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej i w kierowaniu zespołem.
- przeszkolenie w zakresie zarządzania, gospodarki nieruchomościami,
- uprawnienia do wyceny nieruchomości,
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym, znajomość zasady wyceny nieruchomości, umiejętność kierowania wydziałem (w tym: rozwiązywania konfliktów, motywowania pracowników),
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie prawa jazdy kat.B
- kopie poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie uprawnień do wyceny nieruchomości.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „NW-WN”)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
- weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test wiedzy (w przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ustalone wg mnożnika kwoty bazowej max. 4,03
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatów zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 209-23-71.