Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII

Ogłoszenie o naborze nr 9354ARCHIWALNE z dnia 17.03.2017 r.

  • Oferty do
    28

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: archiwizacji dokumentów

w Wydziale Wspomagającym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Umińskiego 22
03-984 Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Rejonowa Warszawa VII
ul. Grenadierów 73/75
04-007 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze statycznym i dynamicznym: w biurze i w terenie; praca przy oświetleniu mieszanym; praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic; wysiłek fizyczny - przenoszenie akt; czynniki biologiczne w postaci: roztocza, grzyby, pleśnie, wilgoć; użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, niszczarka; budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie materiałów z jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII do zasobu składnicy akt;
  • dokonywanie sprawdzenia dokumentacji niearchiwalnej kat. BC w celu wydania zgody na zniszczenie akt;
  • udostępnianie dokumentacji pozostającej w zasobach składnicy akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnianych z zasobu składnicy akt;
  • prowadzenie kwerend;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt;
  • nadzór nad stroną techniczną niszczenia akt przeznaczonych na makulaturę;
  • udzielanie niezbędnej pomocy przy sporządzaniu spisów akt archiwalnych w celu prawidłowego sporządzania spisów akt przez osoby odpowiedzialne za zagadnienia;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
  • znajomość Zarządzenia nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228 ze zm.)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
    ul. Grenadierów 73/75
    04-007 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2175,15 zł. Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych. analiza ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4081

Wytworzył/odpowiada: Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII

Udostępnił: Barbara Spólna

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny

Wprowadzono: 17.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×