Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

Ogłoszenie o naborze nr 9302ARCHIWALNE z dnia 16.03.2017 r.

  • Oferty do
    27

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu archiwizacyjnego

Składnica Akt Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
ul. Opaczewska 8
02-368 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa; - praca przy monitorze ekranowych poniżej połowy dobowego czasu pracy; - praca w wymuszonej pozciała; - budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych; - brak odpowiednich toalet dla osób niepełnosprawnych; - brak windy osobowej; - pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych; - oświetlenie naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, przechowywanie, ewidencjonowanie, udostępnianie oraz brakowanie materiałów archiwalnych
  • prowadzenie rejestru spisów zdawczo-odbiorczych, spisów akt przekazanych, ewidencji zasobu archiwalnego, rejestru protokołów brakowania
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego e-Archiwum
  • przygotowywanie decyzji o udostępnieniu uwierzytelnionych kopii materiału archiwalnego
  • odnotowywanie na dokumentach wchodzących w skład materiałów archiwalnych zniesienie klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • egzekwowanie zwrotu oraz rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników Policji z wypożyczonych materiałów archiwalnych
  • wykonywanie zleconych kwerend na podstawie materiałów archiwalnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku
  • poświadczenie bezpieczeństwa lub możliwość jego uzyskania
  • umiejętność współpracy, organizacji prac, rozwiązywania problemów, interpretacji przepisów, działania pod presją czasu
  • znajomość obsługi programów ze środowiska Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia na stanowisku archiwisty
  • przeszkolenie ze zakresu ochrony informacji niejawnych
  • przeszkolenie z zakresu metod i form wykonywania zadań w składnicy akt

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
    ul. Opaczewska 8
    02-368 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 603-74-42



Liczba odwiedzin: 3409

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

Udostępnił: Elżbieta Chamerska

Komórka organizacyjna: Sekcja Wspomagająca

Wprowadzono: 16.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×