Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Ogłoszenie o naborze nr 55110ARCHIWALNE z dnia 02.10.2019 r.
-
Oferty do
12
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ochrony informacji niejawnych
Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Warszawa
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
ul. Żytnia 36
01-198 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Wykonywanie czynności zgodnie z aktami prawnymi regulującymi organizację i zakres działania archiwów i składnic akt oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w resorcie spraw wewnętrznych.
- 2. Przyjmowanie materiałów z komórek organizacyjnych Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV do zasobu składnicy akt.
- 3. Prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentacji znajdującej się w składnicy akt KRP Warszawa IV.
- 4. Opracowywanie kwerend archiwalnych.
- 5. Udostępnianie osobom upoważnionym akt i materiałów ze składnicy akt KRP Warszawa IV oraz rozliczanie pracowników i policjantów z udostępnianych dokumentów i materiałów.
- 6. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt.
- 7. Terminowe i zgodne z przepisami przygotowanie brakowania akt oraz nadzorowanie brakowania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w obszarze związanym z pracą w archiwach
- Znajomość przepisów: kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych, Zarządzenie Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11.09.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji, ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- umiejętność: obsługi urządzeń biurowych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej
- Komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (DZ.U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)
- Kopia świadectw pracy i kart opisu stanowiska pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.10.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
ul. Żytnia 36
01-198 Warszawa
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV ul.Żytnia 36, 01-198 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.krp4@ksp.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,5352 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej. Wymagane doświadczenie zawodowe należy udokumentować kopiami dokumentów, z których jednoznacznie wynika rodzaj wykonywanych czynności wymaganych na stanowisku.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne ( z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenie organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie wszystkich wymaganych dokumentów w terminie. List motywacyjny, życiorys, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.