Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

Ogłoszenie o naborze nr 26454ARCHIWALNE z dnia 28.04.2018 r.

  • Oferty do
    8

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelarii

w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
ul. Opaczewska 8
02-368 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa - praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy - praca w wymuszonej pozycji ciała - budynek bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych - brak odpowiednich toalet dla osób niepełnosprawnych - brak windy osobowej - pomieszczenia bez urządzeń klimatyzacyjnych - oświetlenie naturalne i sztuczne

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie poczty specjalnej, zwykłej oraz pism od osób indywidualnych, adresowanych do Komendy, rejestracja wpływu i obiegu korespondencji adresowane do Komendy lub imiennie do pracowników, rozdzielanie i przekazywanie korespondencji jednostkom i komórkom organizacyjnym Komendy, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji za pomocą poczty specjalnej, poczty zwykłej, poleconej, za zwrotnym potwierdzeniem, pośredniczenie w przekazywaniu zbiorczym spraw do i z Prokuratury Rejonowe Warszawa Ochota
  • Nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem sekretariatów poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie przestrzegania przepisów i procedur dotyczących pracy kancelaryjnej
  • Ewidencjonowanie, kompletowanie według właściwości (MSWiA, KGP, KSP, KRP), aktualizacja, udostępnianie za pokwitowaniem przepisów służbowych, sporządzanie inwentaryzacji rocznej z gospodarki przepisami służowymi będącymi na stanie jednostki, wycofywanie nieaktualnych aktów prawnych z obiegu
  • Rejestracja urlopów i zwolnień lekarskich, dokonywanie wypisów w zakresie wykorzystywania przysługujących dni wolnych, sporządzanie zaświadczeń dotyczących wykorzystywania urlopów
  • Wykonywanie spisów aktów prawnych wycofanych z obiegu, przygotowywanie dokumentów do złożenia jako ostatecznie zakończonych, wykonywanie spisów akt archiwalnych i przekazywanie ich do składnicy akt archiwalnych
  • Opracowywanie sprawozdań oraz zestawień statystycznych w zakresie swojego działania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • komunikatywność
  • organizacja pracy własnej
  • systematyczność
  • znajomość obsługi programów ze środowiska Microsoft Office
  • wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku do spraw obsługi kancelaryjnej
  • znajomość obiegu dokumentacji w jednostkach Policji
  • znajomość języka angielskiego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
    ul. Opaczewska 8
    02-368 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, nr telefonu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy.
Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 603-74-42



Liczba odwiedzin: 3430

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

Udostępnił: Paulina Grylak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

Wprowadzono: 28.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×