Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11552ARCHIWALNE z dnia 01.06.2017 r.
-
Oferty do
16
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista do spraw legislacji
w Departamencie Prawnym
Warszawa
ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie, we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi, projektów aktów normatywnych oraz innych dokumentów rządowych, w tym projektów założeń projektów ustaw, dot. zamówień publicznych oraz uczestniczenie w uzgadnianiu tych projektów w celu zapewnienia spójności z obowiązującym prawem,
- opiniowanie, pod względem prawnym i redakcyjnym, projektów aktów normatywnych i dokumentów rządowych inicjowanych przez organy administracji rządowej w celu właściwego przygotowania projektu,
- uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Prawniczej, międzyresortowych spotkaniach roboczych oraz konferencjach uzgodnieniowych projektów aktów normatywnych w celu właściwego merytorycznego i formalnego przygotowania danego projektu oraz usunięcia rozbieżności stanowisk,
- uczestniczenie w posiedzeniach komisji sejmowych oraz komisji senackich rozpatrujących projekty ustaw związane z systemem zamówień publicznych w celu dostarczenia informacji, które umożliwią właściwe rozpatrzenie projektu,
- podejmowanie czynności związanych z wystąpieniami podmiotów wykonujących działalność lobbingową w celu realizacji obowiązków wynikających z zarządzenia Prezesa UZP w sprawie postępowania pracowników UZP z podmiotami wykonującymi zawodową działalność lobbingową oraz podmiotami wykonującymi bez wpisu do rejestru czynności w zakresie zawodowej działalności lobbingowej,
- analiza materiałów rozpatrywanych przez Stały Komitet Rady Ministrów oraz Komitet Rady Ministrów ds. Cyfryzacji oraz obsługa udziału Prezesa Urzędu w posiedzeniach ww. Komitetów Rady Ministrów, Rady Ministrów, komisji sejmowych, komisji senackich, posiedzeniach plenarnych Sejmu i Senatu, a także innych podmiotów rozpatrujących dokumenty związane z systemem zamówień publicznych, oraz w konferencjach uzgodnieniowych,
- zamieszczanie na stronie Rządowego Centrum Legislacji dokumentów związanych z procesem legislacyjnym dot. konsultacji i uzgodnień międzyresortowych projektów założeń do projektów ustaw oraz projektów aktów normatywnych opracowywanych przez Urząd.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze,
- aplikacja legislacyjna albo 4 lata pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość przepisów prawa UE w zakresie zamówień publicznych,
- znajomość procesu legislacyjnego,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność samodzielnego przygotowania projektu aktu prawnego,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- podyplomowe studia kierunkowe,
- znajomość języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego na poziomie dobrym,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych lub stresowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie aplikacji legislacyjnej albo wymagane 4 lata pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania),
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie podyplomowych studiów kierunkowych,
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego na poziomie dobrym.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.06.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do UZP – w przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Urzędu Zamówień Publicznych).
Oferta powinna zawierać w liście motywacyjnym wskazanie stanowiska i komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydatka/kandydat.
Oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, lecz będzie stanowiło potwierdzenie spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatkę/kandydata.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej: http://uzp.bip.gov.pl; Praca w UZP.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 458 78 54.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.