Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9882ARCHIWALNE z dnia 01.04.2017 r.
-
Oferty do
14
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: funduszy rozwojowych
Wydział Planowania Budżetu, Analiz i Funduszy Rozwojowych Biuro Finansowo-Gospodarcze
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie oraz prowadzenie działań związanych z zachowaniem trwałości projektu Budowa centralnego sytemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym w okresie 5 lat od jego zakończenia (w zakresie kompetencji Biura);
- Planowanie oraz prowadzenie działań nakierowanych na pozyskiwanie środków w ramach perspektywy finansowej 2014-2020;
- Planowanie oraz prowadzenie działań związanych z obsługą projektów z perspektywy finansowej 2014-2020;
- Współpraca z jednostkami przeprowadzającymi kontrole (np. udostępnianie dokumentacji, udzielanie niezbędnych informacji), m.in. w zakresie trwałości projektu Budowa centralnego sytemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym;
- Planowanie oraz prowadzenie działań związanych z bieżącą sprawozdawczością z realizacji projektów UE w nowej perspektywie na lata 2014-2020 na etapie przygotowania projektu, jego realizacji, rozliczenia końcowego, a także raportów z osiągniętych efektów w całym okresie trwałości projektów;
- Weryfikowanie zgodności wydatków poniesionych w trakcie realizacji projektów z zasadami kwalifikowalności Programów UE oraz identyfikowanie ewentualnych nieprawidłowości powstałych przy wykorzystaniu środków UE i budżetu państwa i podejmuje działania mające na celu ich prawidłowe rozliczenie;
- Uczestniczenie w realizacji działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektów UE, a także współpraca z podmiotami upoważnionymi do przeprowadzenia ewaluacji projektów;
- Planowanie oraz prowadzenie działań dotyczących archiwizowania i przechowywania w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji wszelkich danych związanych z realizacją projektów wytworzonych w ramach pracy wydziału, przez wymagany procedurami okres czasu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Znajomość przepisów: dotyczących zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi) oraz dotyczących gospodarowania środkami budżetu państwa;
- Dobra znajomość zasad współfinansowania projektów ze środków UE w ramach POIiŚ oraz POPC;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej, współpraca w zespole;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata związanego z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub z zakresu zamówień publicznych;
- Przeszkolenie z zakresu wytycznych regulujących wdrażanie POIiŚ i/lub POPC.
- Wykształcenie: prawnicze, ekonomiczne, stosunki międzynarodowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Biuro Dyrektora Generalnego
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.49.2017.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.