Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9615ARCHIWALNE z dnia 24.03.2017 r.
-
Oferty do
3
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Wydziale Budżetu w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
Warszawa
Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowanie budżetu w układzie zadaniowym dla części 46 – Zdrowie,
- opracowanie projektu Wieloletniego Planu Finansowego Państwa w zakresie części 46,
- opracowanie planu działalności dla działu administracji rządowej – Zdrowie,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań z wykonania wydatków budżetu państwa w układzie zadaniowym oraz osiągniętych wartości mierników dla Ministerstwa Zdrowia jako dysponenta środków III stopnia,
- opracowywanie zbiorczej sprawozdawczości liczbowej i opisowej w części 46 w ujęciu zadaniowym,
- opracowywanie projektu budżetu części 46 – Zdrowie w zakresie działu 851 – Ochrona zdrowia, rozdziału 85195 – Pozostała działalność w zakresie zadań merytorycznych departamentów, składek do organizacji międzynarodowych, rent i odszkodowań,
- informowanie Biura Dyrektora Generalnego oraz departamentów o kwotach wydatków ujętych w rozdziale 85195 na zadania merytoryczne departamentów, celem opracowania planów finansowych oraz dokonywanie zmian w ciągu roku,
- uruchamianie środków finansowych dla Biura Dyrektora Generalnego MZ oraz prowadzenie ewidencji przekazywanych środków.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata
- znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- biegła znajomość programów działających w systemie Windows (Word, Excel)
- umiejętność analitycznego i konstruktywnego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji rządowej związane z zagadnieniami budżetu państwa
- znajomość zagadnień ochrony zdrowia
- umiejętność działania w sytuacjach nietypowych
- samodzielność
- odporność na stres
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr , ul. Miodowa 15, 00 - 952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Budżetu w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji – poz. 1825„
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2006 r. poz. 1584, z późn. zm.).
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,60 do 2,449.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
• w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji (22) 63 49 520,
• w Biurze Kadr (22) 63 49 521
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.