Główny Urząd Miar w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9450ARCHIWALNE z dnia 18.03.2017 r.
-
Oferty do
31
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Inicjowanie i pozyskiwanie funduszy unijnych w oparciu o bieżącą analizę potrzeb merytorycznych i finansowych w ramach realizowanych zadań
- Koordynacja prac związanych z przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych we współpracy z komórkami organizacyjnymi instytucji.
- Rozliczanie funduszy unijnych i sporządzanie niezbędnych sprawozdań z realizacji projektów.
- Stałe monitorowanie dostępnych źródeł finansowania, aktualnych konkursów i zasad ubiegania się o fundusze unijne i inne fundusze pomocowe i rozwojowe.
- Przeprowadzanie niezbędnych procedur związanych z podpisywaniem umów.
- Bieżąca współpraca z instytucjami uczestniczącymi w systemie dofinansowania projektów, których beneficjentem jest lub może być GUM.
- Monitoring i weryfikacja harmonogramów rzeczowo – finansowych projektów.
- Planowanie i rekomendowanie rozwiązań organizacyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w obszarze zarządzania projektami i realizacji projektów unijnych
- Umiejętność pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych
- Wiedza pozwalająca na realizację zadań związanych z pozyskiwaniem środków, realizację i obsługę projektów funduszowych
- Umiejętność koordynacji i obsługi projektów funduszowych
- Umiejętność opracowywania dokumentacji planistycznej dotyczącej realizacji i koordynacji projektów oraz opracowywania dokumentacji sprawozdawczo – finansowej projektów.
- Dobra znajomość zasad funkcjonowania programów funduszowych, w tym m.in. przepisów prawa i procedur UE w tym obszarze
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe Studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych.
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracji publicznej
- Studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych.
- Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i o finansach publicznych
- Innowacyjność, kreatywność, umiejętność efektywnego zarządzania własną pracą
- Komunikatywność, otwartość na zmiany, umiejętność budowania relacji, zarządzania relacjami z współpracownikami oraz dążenie do stałego doskonalenia zawodowego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy unijnych;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych z zakresu funduszy europejskich, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Obsługi Urzędu
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
lub składać w Recepcji GUM w godz. 8.00 – 16.00 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale Organizacyjno-Projektowym w Biurze Dyrektora Generalnego”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie
na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów
i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji;
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 90 61 w godz. 8.00-16.00;
Wzór wymaganych oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl;