Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8689ARCHIWALNE z dnia 22.02.2017 r.

  • Oferty do
    6

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: koordynacji prac rozwojowych nad elektroniczną platformą usług administracji publicznej (ePUAP) oraz modułem profilu zaufanego (profil zaufany ePUAP)

w Wydziale Zarządzania Realizacją Projektów Departamentu Utrzymania i Rozwoju Systemów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja projektów i prac prowadzonych w departamencie w zakresie elektronizacji usług, w szczególności weryfikacja zgodności wymagań biznesowych z przepisami prawa, definiowanie katalogu usług;
  • definiowanie wymagań funkcjonalnych, które są związane z rozwojem ePUAP w zakresie identyfikowania i definiowania ich wymagań i potrzeb odnośnie usług, uzgadnianie i przekazywanie wymagań z dostawcami w zakresie rozwoju ePUAP;
  • planowanie integracji z podmiotami publicznymi oraz niepublicznymi w zakresie współdziałania systemów informatycznych działających w państwie;
  • prowadzenie po stronie resortu prac związanych z notyfikacją profilu zaufanego ePUAP i jego rolą w ekosystemie identyfikacji elektronicznej (eID);
  • wsparcie w zakresie tworzenia elektronicznych usług dla administracji i obywateli, ze szczególnym uwzględnieniem usług transakcyjnych o najwyższym poziomie dojrzałości;
  • udział w wypracowaniu strategii rozwoju elektronicznej platformy, definiowaniu wymagań funkcjonalnych dla projektów informatycznych w zakresie realizacji projektów teleinformatycznych pozostających w zakresie kompetencji MC, w tym nadzór merytoryczny nad ich realizacją;
  • współpraca z dostawcami w zakresie realizacji powierzonych projektów teleinformatycznych pozostających w zakresie kompetencji MC, w tym sprawowanie nadzoru merytorycznego nad ich realizacją;
  • nadzór dostawców nad prawidłowym przebiegiem cyklu wytwórczego i dostaw gotowego oprogramowania w zakresie ePUAP.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze projektów teleinformatycznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • certyfikat PRINCE 2 Foundation;
  • wiedza z zakresu przygotowania projektu w celu spełniania warunków dla inicjowania projektów;
  • wiedza z zakresu zdefiniowania procesu zarządzania strategicznego projektem oraz określania celu procesu;
  • znajomość realizacji procesu inicjowania projektu;
  • wiedza z zakresu sterowania etapem i zarządzania końcem etapu w ramach projektu;
  • wiedza z zakresu zarządzania dostarczaniem produktów oraz zamykania projektu;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • zdolność analizy i syntezy informacji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: przy realizacji projektów w administracji publicznej
  • doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami;
  • znajomość metodyk projektowych (np. PRINCE2 Practicioner, PMBOK i/lub powiązanych – P3O), Architektura korporacyjna – TOGAF, ITIL;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista/WZRP/DUiRS/MC”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4148

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Skodowska-Galas

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 22.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×