Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7682ARCHIWALNE z dnia 20.01.2017 r.

  • Oferty do
    31

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    5
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: legislacji i obsługi prawnej

w Departamencie Legislacyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, zagrożenie korupcją, praca w terenie, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w warunkach stresu i pod presją czasu, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie obsługi prawno-legislacyjnej, w tym w zakresie prawa i postępowania administracyjnego.
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i zarządzeń.
  • Przygotowywanie opinii o treści obowiązujących przepisów prawa.
  • Udział w uzgodnieniach dotyczących projektów aktów normatywnych przygotowywanych przez inne organy państwowe, w tym udział w konferencjach uzgodnieniowych dotyczących tych projektów.
  • Opracowywanie projektów stanowisk Rządu dotyczących projektów ustaw kierowanych do Sejmu przez podmioty inne niż Rada Ministrów oraz prowadzenie uzgodnień międzyresortowych dotyczących tych projektów, a także współdziałanie w opracowywaniu projektów stanowisk przygotowywanych przez inne organy.
  • Udział w uzgodnieniach międzyresortowych i konsultacjach dotyczących projektów opracowywanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
  • Uczestnictwo w posiedzeniach plenarnych Sejmu i Senatu RP, komisjach i podkomisjach sejmowych i senackich oraz Komisjach Prawniczych, a także reprezentacja przed sądami administracyjnymi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych związanej ze stosowaniem prawa i jego interpretacją, w tym roczne doświadczenie w reprezentowaniu pracodawcy przed sądem administracyjnym w charakterze pełnomocnika organu administracji publicznej,
  • zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikacja, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych,
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz Konstytucji RP, ustawy o Radzie Ministrów, Regulaminie pracy Rady Ministrów, Regulaminie Sejmu i Senatu RP,
  • znajomość zasad techniki prawodawczej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Prosimy zwrócić uwagę, aby dokumenty zawierały potwierdzenie rocznego doświadczenia w reprezentowaniu pracodawcy przed sądem administracyjnym w charakterze pełnomocnika organu administracji publicznej.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 6558,44 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 3,5).

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).

Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743, (22) 52 12 650, (22) 52 12 707.



Liczba odwiedzin: 4062

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Joanna Pawłowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 20.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×