Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7681ARCHIWALNE z dnia 20.01.2017 r.
-
Oferty do
31
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
5
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: legislacji i obsługi prawnej
w Departamencie Legislacyjnym
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie obsługi prawno-legislacyjnej, w tym w zakresie prawa administracyjnego.
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i zarządzeń.
- Przygotowywanie opinii o treści obowiązujących przepisów prawa.
- Udział w uzgodnieniach dotyczących projektów aktów normatywnych przygotowywanych przez inne organy państwowe, w tym udział w konferencjach uzgodnieniowych dotyczących tych projektów.
- Opracowywanie projektów stanowisk Rządu dotyczących projektów ustaw kierowanych do Sejmu przez podmioty inne niż Rada Ministrów oraz prowadzenie uzgodnień międzyresortowych dotyczących tych projektów, a także współdziałanie w opracowywaniu projektów stanowisk przygotowywanych przez inne organy.
- Udział w uzgodnieniach międzyresortowych i konsultacjach dotyczących projektów opracowywanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
- Uczestnictwo w posiedzeniach plenarnych Sejmu i Senatu RP, komisjach i podkomisjach sejmowych i senackich oraz Komisjach Prawniczych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych związanej ze stosowaniem prawa i jego interpretacją, w tym roczne doświadczenie w zakresie opracowywania projektów decyzji
- zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikacja, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz Konstytucji RP, ustawy o Radzie Ministrów, Regulaminie pracy Rady Ministrów, Regulaminie Sejmu i Senatu RP,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w reprezentowaniu pracodawcy przed sądem administracyjnym w charakterze pełnomocnika organu administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 6558,44 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 3,5).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743, (22) 52 12 650, (22) 52 12 707.