Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 69611ARCHIWALNE z dnia 03.10.2020 r.

  • Oferty do
    17

    października

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: analizy biznesowej oraz budowy rozwiązań IT Krajowego Rejestru Karnego

w Biurze Informacyjnym Krajowego Rejestru Karnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Warszawa, ul. Czerniakowska 100

Adres urzędu:

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

Pracownikom oferujemy: - proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 9 143,82 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 4,5), - dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - możliwość udziału w szkoleniach, - możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych, - pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość dofinansowania karty sportowej, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach), - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie, - możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych, - pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, - parking dla rowerów. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - nietypowe godziny pracy, - kontakt z klientem zewnętrznym, - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją, - praca w warunkach stresu i pod presją czasu, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Definiowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych na poziomie biznesowym dla projektowanych usług dla systemu teleinformatycznego KRK 2.0, w tym pozyskiwanie tych wymagań, analizowanie i negocjowanie w celu wypracowania wizji procesów biznesowych;
  • Opracowywanie kierunków rozwoju Krajowego Rejestru Karnego w celu usprawnienia działania i zwiększenia efektywności usług publicznych świadczonych przez Biuro oraz dostosowania systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego do zmieniających się przepisów prawa;
  • Sporządzenie specyfikacji wymagań niezbędnych do zaprojektowania i zaimplementowania rozwiązań IT dla systemu teleinformatycznego KRK 2.0;
  • Udział w pracach organów Unii Europejskiej (UE), kontakty robocze z państwami trzecimi, organizacjami międzynarodowymi i udział w projektach związanych z międzynarodową wymianą informacji o skazaniach w celu wypracowania wspólnego stanowiska oraz zgłaszanie do Komisji Europejskiej propozycji zmian i usprawnień w działaniu Europejskiego systemu przekazywania informacji z rejestrów karnych (ECRIS), a także udział w wypracowywaniu wspólnych reguł interpretacyjnych z państwami członkowskimi UE w celu usprawnienia międzynarodowej wymiany informacji o skazaniach;
  • Udział w budowie i wdrażaniu wytwarzanego oprogramowania, wsparcie zespołu budującego rozwiązanie informatyczne oraz weryfikacja jego zgodności z wymaganiami,
  • Realizacja i koordynacja testów systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego w celu zweryfikowania rozwiązań pod względem zgodności z wymaganiami;
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Sprawiedliwości oraz podmiotami zewnętrznymi w celu wypracowania wspólnego stanowiska w zakresie projektów realizowanych przez Biuro oraz udział w opracowywaniu dokumentacji zarządczej i projektowej w celu realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi regulacjami;
  • Udział w przygotowywaniu projektów umów, aneksów do umów, dokumentów dotyczących zamówień publicznych oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie projektów realizowanych przez Biuro w celu opisania przedmiotu zamówienia w sposób przejrzysty i jednoznaczny oraz przeprowadzenia postępowania zgodnie z obowiązującymi regulacjami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego w obszarze analizy biznesowej systemów teleinformatycznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie projektów aktów prawnych oraz dokumentacji analitycznej i technicznej,
  • znajomość ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • znajomość zasad wykonywania zapytań złożonych SQL
  • umiejętność modelowania procesów biznesowych w notacji BPMN,
  • umiejętność tworzenia modeli z wykorzystaniem notacji UML,
  • umiejętność tworzenia dokumentacji analitycznej,
  • umiejętność pracy w metodyce zwinnej,
  • zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, umiejętność współpracy, planowanie i myślenie strategiczne, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego w realizacji projektów IT dotyczących tworzenia/modyfikacji systemów teleinformatycznych,
  • wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu analityki systemowej,
  • przeszkolenie z planowania, wykonywania i nadzorowania testów funkcjonalnych systemów teleinformatycznych,
  • przeszkolenie z zakresu zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania,
  • przeszkolenie z zakresu analizy biznesowej,
  • przeszkolenie z zakresu zarządzania wymaganiami,
  • Certyfikat Prince 2 Foundation,
  • Certyfikat Babok,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • znajomość systemów kontroli wersji (SVN/GIT),
  • umiejętność posługiwania się narzędziami Jira/Confluence,
  • umiejętność posługiwania się narzędziem Sparx Enterprise Architect.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego/stażu pracy),
  • Kopie dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie B2. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka na wymaganym poziomie, zostaną poddani procedurze sprawdzającej,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
    Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Umowa zostanie zawarta na czas realizacji projektu Budowa systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego wraz ze zmianami organizacyjnymi i legislacyjnymi (KRK 2.0).

List motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Kandydatki/kandydaci, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji.

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 707; 52 12 743.



Liczba odwiedzin: 4596

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Okuń-Kadej

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 03.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×