Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6840ARCHIWALNE z dnia 24.12.2016 r.
-
Oferty do
3
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: administracji sieci SAN i systemu pamięci masowych
w Wydziale Utrzymania Infrastruktury w Departamencie Informatyzacji i Rejestrów Sądowych
Warszawa
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- administracja siecią SAN i obszarem systemów pamięci masowych z platformami komunikacji elektronicznej i przydzielonej do nich Infrastruktury Techniczno-Systemowej i oprogramowaniem narzędziowym,
- bieżące monitorowanie sieci SAN i systemów pamięci masowych oraz platform komunikacji elektronicznej wraz z przydzieloną do nich Infrastrukturą Techniczno-Systemową pod kątem: poziomu, dostępności, ciągłości i zgodności z obowiązującymi wymaganiami i na tej podstawie sporządzanie analiz i raportów,
- kompleksowa analiza pojawiających się incydentów dotyczących sieci SAN i systemów pamięci masowych oraz platform komunikacji elektronicznej i przydzielonej do nich Infrastruktury Techniczno-Systemowej w oparciu o: komunikaty z systemów komputerowych i aplikacyjnych oraz raporty z innych komórek Departamentu,
- identyfikowanie problemów i opisywanie znanych błędów dotyczących sieci SAN i systemów pamięci masowych oraz platform komunikacji elektronicznej i przydzielonej do nich Infrastruktury Techniczno-Systemowej oraz identyfikacja zagrożeń; opracowywanie procedur naprawczych i awaryjnych; zmian w stosowanych procedurach pracy w oparciu o wyniki analiz oraz opracowywanie nowych procedur pracy,
- utrzymywanie bezpieczeństwa przetwarzania zasobów informacyjnych Systemu Przetwarzania Danych,
- wykonywanie procedur składowania konfiguracji urządzeń informacyjnych,
- wsparcie użytkowników w ramach 3 linii wsparcia,
- współpraca w ramach zarządzania procesowym świadczeniem usług IT z innymi wydziałami i zespołami Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe – kierunek informatyka lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku Administratora Infrastruktury IT,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, asertywność, radzenie sobie z presją, komunikacja,
- wiedza specjalistyczna z zakresu administrowania systemem pamięci masowych i siecią SAN,
- umiejętność argumentowania, samodzielnego podejmowania decyzji,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w administrowaniu systemami informatycznymi eksploatowanymi w trybie 24/7/365,
- przeszkolenie w zakresie dobrych praktyk lub metodyk zarządzania usługami informatycznymi potwierdzone certyfikatem ITIL na poziomie Foundation lub innym równoważnym certyfikatem,
- przeszkolenie w zakresie macierzy Hitachi: TSI1360 TSI2565 TSI1990,
- znajomość metodyk zarządzania usługami informatycznymi.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie B2. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie zostaną poddani procedurze sprawdzającej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 6183,67 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 3,3).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743.