Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6607ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: ds. administracji, utrzymania i zarządzania infrastrukturą IT
w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Konfiguruje środowisko witalizacyjnego oraz monitoruje działanie tego środowiska w zakresie wydajności oraz optymalizuje działanie środowiska.
- Konfiguruje urządzenia i infrastrukturę serwerową, aktualizacje oprogramowanie typu firmware oraz dokonuje monitoringu parametrów działania urządzeń z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa.
- Konfiguruje, instaluje, utrzymuje urządzenia storage oraz systemu backupu, aktualizuje oprogramowania typu firmware, monitoruje wydajność oraz parametry działania urządzeń, dokonuje monitoringu w zakresie incydentów bezpieczeństwa.
- Na bieżąco aktualizuje i instaluje oprogramowanie systemowe oraz dokonuje monitoringu w zakresie incydentów bezpieczeństwa, pojemności i wydajności środowiska.
- Tworzy i aktualizuje dokumentację techniczną oraz utrzymaniową.
- Współpracuje z dostawcami infrastruktury sprzętowo-programowej.
- Uczestniczy w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG oraz wyników realizowanych projektów w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług, w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu.
- Nadzoruje utrzymanie i eksploatację infrastruktury SIG poprzez współpracę i rozliczenie CODGiK w zakresie: zarządzania zmianami i wdrożeniami zgodnie z modelem utrzymania SIG, integracji SIG z systemami zewnętrznymi, rozwoju infrastruktury SIG, realizacji umów z Wykonawcami usług Utrzymania, zawartych dla systemów SIG.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji i zarządzaniu infrastrukturą IT, doświadczenie w utrzymaniu i eksploatacji oraz zapewnienia dostępności, wydajności i ciągłości działania infrastruktury IT
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
- bardzo dobra znajomość administrowania środowiskiem wirtualizacji VMware ESXi vSphere
- bardzo dobra znajomość administrowania systemami operacyjnymi: MS Windows Server; Linux CentOS
- umiejętności administrowania serwerami Blade i Rack
- umiejętność administrowania środowiskiem storage blokowym - SAN i NAS
- bardzo dobra znajomość administrowania środowiskiem backupowym Symantec NetBackup
- znajomość metodyki ITIL
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem infrastruktury IT
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 6607 – główny specjalista IZ/USIG/2”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.