Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6563ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.
-
Oferty do
2
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Departamencie Programów Infrastrukturalnych w Wydziale Instrumentu „Łącząc Europę”
Warszawa
Warszawa ul. Wspólna 2/4
Ministerstwo Rozwoju
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1) wdrażanie Instrumentu "Łącząc Europę" (Connecting Europe Facility, CEF) w sektorze transportu, w szczególności poprzez: - prowadzenie konsultacji i uzgodnień z Komisją Europejską oraz z innymi instytucjami w zakresie wdrażania Instrumentu "Łącząc Europę", - przygotowywanie, monitorowanie i aktualizowanie listy projektów współfinansowanych z Instrumentu „Łącząc Europę” w sektorze transportu, - przygotowywanie i aktualizowanie procedur dotyczących zarządzania Instrumentem "Łącząc Europę" w sektorze transportu, - przygotowywanie informacji i stanowisk Ministerstwa w zakresie wdrażania Instrumentu "Łącząc Europę" w sektorze transportu;
- 2) zarządzanie projektami pomocy technicznej Instrumentu "Łącząc Europę" w sektorze transportu (jako beneficjent), w tym: - przygotowywanie materiałów dot. rzeczowej realizacji projektów, - przygotowywanie dokumentów dotyczących finansowego rozliczenia projektów, - identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie oraz proponowanie działań korygujących;
- 3) prowadzenie działań dotyczących zamykania projektów wspófinansowanych z Funduszu TEN-T, w szczególności: - weryfikowanie wniosków o płatność końcową i raportów końcowych dla projektów współfinansowanych z Funduszu TEN-T, - przygotowywanie informacji, analiz, raportów i zestawień dotyczących korzystania Polski z Funduszu TEN-T, - współpraca z Komisją Europejską i innymi instytucjami UE upoważnionymi do przeprowadzenia kontroli po zakończeniu realizacji projektu;
- 4) prowadzenie analiz na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych z funduszy UE w sektorze transportu;
- 5) ocena i wybór projektów ubiegających się o wsparcie z Instrumentu „Łącząc Europę” poprzez: - weryfikację wniosków o dofinansowanie w celu oceny projektów; - przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień niezbędnych w procesie zatwierdzania projektów do finansowania;
- 6) monitorowanie stanu przygotowania i procesu realizacji projektów Instrumentu „Łącząc Europę” poprzez: - identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji projektów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych, - monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego w realizacji projektów (w tym: weryfikowanie wniosków o płatność), - monitorowanie procesu zamknięcia projektów, - przygotowywanie sprawozdań dotyczących stanu przygotowania i/ lub realizacji projektów, - rozpatrywanie wniosków o zatwierdzenie zmian w projekcie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze funduszy unijnych lub w obszarze zarządzania projektami
- - wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE,
- - wiedza z zakresu zarządzania projektami,
- - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- - wiedza z zakresu procesu inwestycyjnego dla projektów transportowych,
- - znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- - organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- - współpraca,
- - komunikacja,
- - rzetelność,
- - myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.01.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
(Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DPI_148_z
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.
(0-22) 273 83 49.