Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 62616ARCHIWALNE z dnia 24.03.2020 r.

  • Oferty do
    17

    kwietnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: administrowania bazą danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych związaną z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji

w Wydziale Geoprzetwarzania Danych w Departament Strategii i Analiz



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

01-211 Warszawa, ul. Giełdowa 7/9

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - dogodna lokalizacja w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego; - ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00); - możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia; - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy); - bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów; - spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo- Sportowy, impreza mikołajkowa itp.); - pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach; - możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie; - parking dla rowerów; - lunch bar na terenie Urzędu; - pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

ZAKRES ZADAŃ

  • gromadzenie i przetwarzanie danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych, zgromadzonych w obecnie istniejącym Punkcie Informacyjnym ds. Telekomunikacji oraz wykonywanie analiz (w tym przestrzenne) w tym zakresie;
  • wykonywanie analiz w celu weryfikacji poprawności i racjonalności danych przekazanych do obecnie istniejącego Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji;
  • administrowanie bazą danych o infrastrukturze technicznej i kanałach technologicznych związaną z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji;
  • przygotowywanie i monitorowanie przebiegu procesów geoprzetwarzania danych w zakresie infrastruktury technicznej i kanałów technologicznych, zgromadzonych za pośrednictwem obecnie istniejącego Punktu Informacyjnego ds. Telekomunikacji;
  • przygotowywanie materiałów kartograficznych, związanych z danymi zgromadzonymi w obecnie istniejącym Punkcie Informacyjnym ds. Telekomunikacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
  • sporządzanie analiz dotyczących wpływu wdrożenia dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/61/UE w sprawie środków mających na celu zmniejszenie kosztów realizacji szybkich sieci łączności elektronicznej na koszty budowy i utrzymania sieci szerokopasmowych oraz innych analiz np. związanych z Punktem Informacyjnym ds. Telekomunikacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia w zakresie posługiwania się aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. PostgreSQL, Oracle;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych;
  • znajomość zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji;
  • znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz wiedza z zakresu eksploatacji systemów teleinformatycznych;
  • Umiejętność:
  • obsługi komputera (MS Office, szczególnie programu MS Excel, pozwalająca na tworzenie tabel, zestawień oraz wykresów),
  • posługiwania się aplikacjami wykorzystywanymi w procesie gromadzenia danych np. PostgreSQL, Oracle,
  • posługiwania się aplikacjami służącymi do analizy danych przestrzennych np. Qgis,
  • sporządzania analiz,
  • precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów;
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „główny specjalista_DSA/WGD/9”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
    (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie
www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/zakwalifikowani do udziału w naborze są zobowiązane/zobowiązani do dostarczenia oryginałów oświadczeń w dniu przeprowadzania naboru.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
■   sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
■   test wiedzy;
■   test językowy;
■   zadanie praktyczne: bazy danych, analizy z wykorzystaniem Excel, generowanie raportów;
■   test kompetencyjny;
■   rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 124 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 3541

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 24.03.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×