Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6201ARCHIWALNE z dnia 06.12.2016 r.
-
Oferty do
19
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: wdrażania projektów
w Wydziale Europejskiego Funduszu Społecznego w Departamencie Spraw Obywatelskich
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- ocena wniosków o dofinansowanie projektów, w tym prowadzenie negocjacji z beneficjentami w zakresie ostatecznego kształtu projektu oraz sporządzanie projektów decyzji albo umów o dofinansowanie projektu;
- monitoring realizacji projektów, gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących postępu prac w tym zakresie, w tym ocena wniosków o płatność;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie wdrażania EFS oraz reprezentowanie IP w KPRM w kontakcie z beneficjentami za pośrednictwem Systemu Oceny Wniosków Aplikacyjnych SOWA i Centralnego systemu teleinformatycznego;
- udział w opracowywaniu wkładu KPRM do Rocznego Planem Działania oraz przygotowywanie informacji o postępie rzeczowym i wskaźnikowym z realizacji projektów;
- udział w opracowywaniu procedur zarządzania i kontroli oraz innych niezbędnych dokumentów;
- inicjowanie, planowanie i koordynowanie działań ewaluacyjnych w ramach przedsięwzięć współfinansowanych z EFS wdrażanych w KPRM, uczestnictwo w badaniach ewaluacyjnych realizowanych przez instytucje nadrzędne w systemie wdrażania funduszy europejskich, organizacja procesu wdrażania rekomendacji;
- udział w pracach zespołów roboczych zajmujących się problematyką wdrażania EFS (w tym ewaluacji oraz równości szans);
- udział w opracowywaniu rocznych wniosków o dofinansowanie z pomocy technicznej PO WER.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- powyżej 1 roku w obszarze funduszy strukturalnych UE
- przeszkolenie w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych
- certyfikat uprawniający do oceny projektów POWER wystawiony przez Instytucję Zarządzającą
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- wiedza systemowa z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych oraz finansów publicznych
- umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, umiejętność negocjacji i argumentowania, zdolność
- planowania i samodzielnej pracy, odpowiedzialność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu nauk społecznych, lub na kierunku prawniczym, lub ekonomicznym lub administracyjnym
- studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami bądź funduszy strukturalnych UE
- przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 1,5 roku w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Kopie dokumentów potwierdzające przeszkolenie w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych
- Kopia certyfikatu uprawniającego do oceny projektów POWER wystawiony przez Instytucję Zarządzającą
- Kopie dokumentów (certyfikatów) potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Kopie dokumentów potwierdzające spełnianie pozostałych wymagań niezbędnych (ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa
z dopiskiem: BDG.WSP.7122.13.5/45/2016, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa (umowa na zastępstwo w okresie 01.01.2017 – 31.12.2017).
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/6931/oswiadczenia1.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 62 04.