Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 58673ARCHIWALNE z dnia 13.12.2019 r.
-
Oferty do
23
grudnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: wsparcia sieci dystrybucji
w Wydziale Procesów Obsługi Użytkownika, Biuro Operacji Krajowego Systemu Poboru Opłat
Warszawa
Biuro Operacji Krajowego Systemu Poboru Opłat, Aleje Jerozolimskie 136, 00-807 Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizuje zadania w zakresie zapewnienia utrzymania sieci Miejsc Obsługi Klienta (MOK) oraz świadczenia usług obsługi Użytkownika KSPO, w tym w szczególności zapewnienie realizacji szkoleń pracowników Punktów Dystrybucji oraz prowadzenie audytów i kontroli MOK;
- Realizuje zadania w zakresie zapewnienia utrzymania sieci dystrybucji pośredniej KSPO oraz świadczenia usług obsługi Użytkownika KSPO w ramach pośredniej sieci dystrybucji;
- Nadzoruje pod względem merytorycznym realizację umów i obsługę procesów w zakresie właściwości Wydziału Procesów Obsługi Użytkownika;
- Opracowuje, wdraża i aktualizuje procedury, związane z obsługą Użytkowników w Miejscu Obsługi Klienta oraz w pośrednim kanale dystrybucji, a także związanych z procesem szkoleń i weryfikacji wiedzy pracowników Punktów Dystrybucji;
- Definiuje, przygotowuje i implementuje strategię Nowego Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczy w komisjach przetargowych, dotyczących realizacji postępowań, niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania Krajowego Systemu Poboru w obszarze sieci dystrybucji;
- Opracowuje i inicjuje zmiany KSPO w zakresie sieci dystrybucji;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w zakresie koordynacji procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta/sieci dystrybucji
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość ustawy o drogach publicznych, wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość ustawy o autostradach płatnych i KFD;
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
- Znajomość obsługi systemów typu CRM w zakresie zarządzania relacjami z klientem;
- Wiedza z zakresu procesów obsługi klienta;
- Umiejętność definiowania i opisywania procesów biznesowych;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Myślenie analityczne; samodzielność; orientacja na osiąganie celów; orientacja na klienta; dzielenie się wiedzą i doświadczeniem; organizacja pracy własnej; umiejętność rozwiązywania konfliktów; komunikatywność;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze związanym z elektronicznym systemem poboru opłat;
- Przeszkolenie w zakresie przeprowadzania szkoleń/kompetencji trenerskich;
- Znajomość metodyk w zakresie modelowania procesów biznesowych;
- Znajomość metodyk w zakresie zarządzania projektami;
- Znajomość metodyk w zakresie zarządzania usługami IT.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie przeprowadzania szkoleń/umiejętności trenerskich.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.12.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w CV: BSPO.110.51.2019.1457
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną pod adresem:
https://bip.gitd.gov.pl/praca/oferty-pracy/dane-osobowe-klauzula-informacyjna/
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
INNE INFORMACJE:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferujemy:
• stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;
• regularnie wypłacane wynagrodzenie;
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
• łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;
• nagrody – w zależności od wyników pracy;
• różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
• pakiet socjalny, w tym: kartę MultiSport, dofinansowanie wypoczynku, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W trakcie naboru stosowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• weryfikacja umiejętności,
• rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://bip.gitd.gov.pl/praca/dokumenty-do-pobrania/.