Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 58672ARCHIWALNE z dnia 13.12.2019 r.

  • Oferty do
    31

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wojskowy Komendant Uzupełnień poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kierowania kancelarią jawną

Pion Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

ul. Wyspiańskiego 10
66-400 Gorzów Wielkopolski

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno - biurowa wykonywana w pozycji siedządzej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym. Budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak wind i podjazdów. Brak czynników szkodliwych dla zdrowia. Użytkowanie sprzętu: komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów. Stanowisko samodzielne bezpośrednio podporządkowane Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzi ewidencję dokumentów i korespondencji jawnej w celu jej przechowywania i archiwizowania w teczkach przedmiotowych zgodnie z wykazem rzeczowym lub zniszczenia.
  • Przygotowuje pocztę do wysłania oraz odbiera i selekcjonuje pocztę wchodzącą w celu zapewnienia obiegu dokumentów i pism zgodnie z procedurami biurowymi.
  • Nadzoruje i udziela informacji wykonawcom w zakresie wykonania ewidencjonowania, opisu dokumentów i pism w celu zapewnienia procedur pracy biurowej.
  • Rozlicza wydatki pocztowe w celu zapewnienia racjonalności i kontroli stopnia wydatków na te cele.
  • Prowadzi bibliotekę wydawnictw w celu ich udostępniania do służbowego wykorzystania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze prowadzenia ewidencji dokumentów i pism lub powyżej 4 lat w administracji.
  • Przeszkolenie pracowników kancelarii tajnej.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub złożenie oświadczenia o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych.
  • Znajomość techniczno - formalnej formy opracowania dokumentów jawnych oraz prowadzenia ich ewidencji.
  • Umiejętność pracy na komputerze.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie pracowników kancelarii tajnej.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Wyspiańskiego 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski
    z dopiskiem "oferta pracy w służbie cywilnej, nr ogłoszenia......."

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Wyspiańskiego 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, e-mail: wkugorzow@ron.mil.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: p. Urszula HYNEK ul. Wyspiańskiego 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, tel.: 261-676-702, adres email: u.hynek@ron.mil.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Wyspiańskiego 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, tel.: 261 676 727
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 676 702.
Przewidywany termin zatrudnienia: 29 styczeń 2020 r.
Zatrudnienie wybranego kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku złożenia przez kandydata/kandydatkę oświadczeń o innej treści niż wskazane
w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.
Wszystkie wymagane oświadczenia muszą zawierać datę oraz własnoręczny i czytelny podpis.
Etapy naboru:
1 etap - selekcja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych (preselekcja);
2 etap - sprawdzian wymaganej wiedzy i umiejętności;
3 etap - rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną poinformowane o terminie testu telefonicznie. Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/ta do dalszych etapów.
Dokumentów nie odsyłamy, oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Dokumenty nie odebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3583

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Urszula Hynek

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 13.12.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×