Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 43991ARCHIWALNE z dnia 06.03.2019 r.
-
Oferty do
19
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: ds. koordynacji zadań z obszaru zamówień publicznych, ewidencji i planowania
w Wydziale Administracyjnym, Departament Budżetowo - Organizacyjny
Warszawa
Państwowa Agencja Atomistyki
Ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych, z zastosowaniem trybów i form określonych stosownymi przepisami prawa, samodzielne przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych i postępowań zakupowych; obsługa formalna i administracyjna postępowań o udzielanie zamówień publicznych (w tym postępowań zakupowych); nadzór nad prowadzeniem rejestru zamówień publicznych.
- Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze przewodniczącego (kierowanie pracami komisji przetargowych), sekretarza (kompletowanie i prowadzenie dokumentacji postępowania) lub w celu zapewnienia sprawnego i prawidłowego przebiegu postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
- Wsparcie pracowników innych komórek organizacyjnych PAA w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; opiniowanie i weryfikowanie pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, przepisami Kodeksu cywilnego oraz zarządzeniami Dyrektora Generalnego PAA (wniosków, wyboru trybów i form przeprowadzania postępowań, projektów ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opisów przedmiotów zamówienia, szacunków, projektów umów).
- Koordynowanie procesem planowania zamówień publicznych (zbieranie potrzeb od komórek organizacyjnych PAA, sporządzenie planu zakupów i planu postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz przygotowywanie zmian do planów, monitorowanie realizacji planów).
- Koordynowanie procesem prowadzenia ewidencji ilościowo-wartościowej rzeczowych składników majątkowych PAA, w tym wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych i pozostałych wartości niematerialnych i prawnych; udział w bieżących analizach stanu majątku ruchomego PAA; współpraca z komisjami ds. oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego do dalszego użytkowania oraz komisjami.
- Sporządzanie rocznych oraz wieloletnich (trzyletnich) planów rzeczowo-finansowych z podziałem na wydatki bieżące i majątkowe oraz sporządzanie harmonogramów wydatków w zakresie środków finansowych będących w dyspozycji wydziału; przygotowywanie zmian do planów rzeczowo-finansowych i harmonogramów oraz monitorowanie ich realizacji; udział w przygotowywaniu prognoz wydatków na dwa kolejne miesiące oraz zapotrzebowań dekadowych na środki finansowe z obszaru działania wydziału.
- Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych, sporządzenia informacji dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych instytucji zewnętrznych, udział w postępowaniach odwoławczych, opiniowanie projektów aktów prawnych związanych z obszaru swojego działania.
- Monitorowanie zmian przepisów z zakresu zamówień publicznych, inicjowanie i opracowywanie projektów zmian przepisów wewnętrznych w celu zagwarantowania zgodności regulacji wewnętrznych z przepisami powszechnie obowiązującymi; monitorowanie i analiza bieżącego orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych; w szczególności orzeczeń KIO, sądów krajowych, ETS, opinii UZP oraz wyników kontroli UZP, a także publikowanych przez UZP informatorów oraz przekazywanie informacji pracownikom PAA.
- Współpraca z centralnym zamawiającym oraz komórkami organizacyjnymi PAA w zakresie przygotowania i prowadzenia zamówień centralnych i zamówień wspólnych.
- Dokonywanie kontroli ex-ante dokumentacji zamówień przed wszczęciem postępowań o udzielanie zamówień publicznych (w tym zakupowych) oraz przed udzieleniem zamówień.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Staż pracy/doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w obszarze zamówień publicznych (w tym powyżej 1 roku na stanowisku samodzielnym lub powyżej 1 roku na stanowisku związanym z kierowaniem lub koordynowaniem zespołem).
- Wiedza ekspercka z zakresu zamówień publicznych.
- Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy o służbie cywilnej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny w zakresie zobowiązań, ustawy o finansach publicznych w zakresie zasad wydatkowania środków finansowych, ustawy o rachunkowości w zakresie ewidencji i inwentaryzacji, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w zakresie ewidencji, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych.
- Przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych.
- Rzetelność i terminowość.
- Komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego formułowania myśli w mowie i na piśmie.
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz osób, których pracę koordynuje.
- Umiejętność negocjacji.
- Umiejętność podejmowania decyzji.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
- Wiedza z zakresu zarządzania zakupami i metod (technik) realizowania zakupów.
- Przeszkolenie z ewidencji środków trwałych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy (kserokopie: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, opisów stanowisk itp.).
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych.
- Kopie dokumentów potwierdzających wiedzę z zakresu zarządzania zakupami i metod (technik) realizowania zakupów.
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z ewidencji środków trwałych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Państwowa Agencja Atomistyki
Ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: DBO/GS/ZP/2019
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Państwowa Agencja Atomistyki, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Państwowa Agencja Atomistyki ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, adres e-mail: iod@paa.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dostępne są na stronie internetowej PAA. http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
2. Test wiedzy
3. Rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 556 28 76.