Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 32081ARCHIWALNE z dnia 11.08.2018 r.
-
Oferty do
23
sierpnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Wydziale Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności
Warszawa
Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizowanie zadań wynikających z roli współadministratora danych przetwarzanych w SWD PRM;
- Tworzenie i opracowywanie koncepcji rozwiązań oraz wymagań funkcjonalnych w zakresie funkcjonowania SWD PRM i dyspozytorni medycznych, a także opracowywanie wytycznych i procedur dotyczących funkcjonowania SWD PRM i dyspozytorni medycznych;
- Realizowanie zadań wynikających z nadzoru nad Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego w zakresie szkoleń dyspozytorów medycznych i wojewódzkich koordynatorów ratownictwa medycznego;
- Analizowanie, opiniowanie i ocena wojewódzkich planów działania systemu pod kątem liczby, lokalizacji i organizacji dyspozytorni medycznych oraz systemów teleinformatycznych i łączności radiowej oraz prowadzenie procedury zatwierdzania tych planów przez Ministra Zdrowia;
- Opiniowanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem, rozbudową i modyfikacji SWD PRM oraz przyjętych założeń w odniesieniu do architektury systemu i funkcjonalności SWD PRM;
- Udział w kontrolach dyspozytorni medycznych oraz wizytach weryfikujących funkcjonowanie SWD PRM i dyspozytorni medycznych. Udzielanie wsparcia merytorycznego wojewodom, pracownikom KCMRM, personelowi dyspozytorni i wojewódzkim koordynatorom ratownictwa medycznego;
- Udział w opracowywaniu rozwiązań organizacyjnych systemu PRM, w szczególności w obszarze powiadamiania ratunkowego na potrzeby systemu PRM. Przygotowywanie projektów aktów normatywnych z zakresu ratownictwa medycznego oraz udział w pracach legislacyjnych i pracach zespołów w zakresie właściwości wydziału;
- Współpraca z organami administracji rządowej, służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy, dysponentami jednostek systemu PRM, a także innymi podmiotami w zakresie wdrażania nowych funkcjonalności oraz prawidłowego i bezpiecznego działania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo,
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w systemie Państwowe Ratownictwo Medyczne lub w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ratownictwem medycznym lub powiadamianiem ratunkowym,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym w zakresie wykonywanych zadań,
- znajomość organizacji i zasad funkcjonowania ochrony zdrowia,
- znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z przepisami wykonawczymi,
- znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego,
- znajomość dokumentów strategicznych dotyczących powiadamiania ratunkowego w systemie PRM,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość procedur administracyjnych,
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office(Word, Excel, Power Point).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu informatyki lub telekomunikacji lub radiołączności lub kierunków pokrewnych,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku dyspozytora medycznego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; dobra znajomość słownictwa z zakresu wykonywanych zadań,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
- znajomość systemów łączności,
- umiejętność tworzenia opisów funkcjonalnych i niefunkcjonalnych dla systemu,
- umiejętność tworzenia procedur i wytycznych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności – poz. 1989”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.