Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 27332ARCHIWALNE z dnia 17.05.2018 r.
-
Oferty do
4
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: koordynacji kontroli zarządczej
w Samodzielnym stanowisku ds. koordynacji kontroli zarządczej w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie procesów kontroli zarządczej, w tym: koordynacja procesu planowania przez komórki organizacyjne Ministerstwa i przygotowanie projektu planu działalności Ministra GMiŻŚ dla działów administracji rządowej; koordynacja procesu sprawozdawania i przygotowanie projektu sprawozdania z planu działalności Ministra GMiŻŚ dla działów administracji rządowej gospodarka morska, gospodarka wodna, rybołówstwo, żegluga śródlądowa; koordynacja procesu składania oświadczeń o stanie kontroli zarządczej i przygotowanie projektu oświadczenia Ministra GMiŻŚ o stanie kontroli zarządczej w działach administracji rządowej gospodarka morska, gospodarka wodna, rybołówstwo, żegluga śródlądowa; monitorowanie stopnia realizacji panu działalności Ministra GMiŻŚ dla działów gospodarka morska, gospodarka wodna, rybołówstwo, żegluga śródlądowa, w tym koordynacja cyklicznego przekazywania danych przez komórki organizacyjne Ministerstwa; przygotowanie okresowych informacji dot. wartości poszczególnych mierników z planu działalności Ministra GMiŻŚ i analizy ryzyka nieosiągnięcia celów zaplanowanych do realizacji, w celu podjęcia ewentualnych decyzji o charakterze zarządczym; koordynacja procesu samooceny kontroli zarządczej w Ministerstwie oraz przygotowywanie informacji w tym zakresie dla Komitetu Audytu i członków Kierownictwa; koordynowanie procesu zarządzania ryzykiem w Ministerstwie, przygotowywanie informacji o ryzykach kluczowych; obsługa zespołu ds. oceny ryzyka; inicjowanie i opracowywanie rozwiązań w celu podniesienia efektywności zarządzania w wybranych obszarach
- monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa oraz standardów/rekomendacji/ wytycznych/opinii/inicjatyw, etc. w tym: analizowanie planowanych zmian prawnych; inicjowanie i opracowywanie projektów rozwiązań prawnych w zakresie organizacji
- pełnienie funkcji doradcy ds. etyki w służbie cywilnej, w tym: inicjowanie działań, mających na celu wspieranie członków korpusu służby cywilnej we właściwym rozumieniu i przestrzeganiu zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej; inicjowanie działań, mających na celu wspieranie Dyrektora Generalnego Ministerstwa w upowszechnianiu wiedzy na temat zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej wśród pracowników Ministerstwa; inicjowanie i koordynacja regularnej (nie rzadziej niż raz na 2-3 lata) anonimowej samooceny uczciwości pracowników Ministerstwa; przygotowywanie projektu rocznej informacji dla Szefa Służby Cywilnej o działaniach podejmowanych na rzecz budowania kultury uczciwości w Ministerstwie, w tym działaniach wynikających z Zalecenie Szefa Służby Cywilnej; wnioskowanie o włączenie szkolenia z zakresu etyki i uczciwości w Ministerstwie, jako szkolenia obowiązkowego, co 3-4 lata dla wszystkich członków korpusu służby cywilnej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej , w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z koordynacją kontroli zarządczej
- znajomość standardów kontroli zarządczej i wytycznych w zakresie planowania działalności i zarządzania ryzykiem
- znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego oraz aktów wykonawczych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- myślenie analityczne
- kreatywność i zdolność argumentowania proponowanych rozwiązań
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 lata w administracji publicznej, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z koordynacją kontroli zarządczej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie B1
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-3/18
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49