Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26300ARCHIWALNE z dnia 26.04.2018 r.
-
Oferty do
14
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: gospodarowania nieruchomościami
Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa w Departamencie Polityki Przestrzennej i Gospodarki Nieruchomościami
Warszawa
Warszawa ul. Chałubińskiego 4/6
Warszawa ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie rozstrzygnięć Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawach dotyczących: wyposażania i doposażania państwowych osób prawnych oraz państwowych jednostek organizacyjnych, wyposażania fundacji lub dokonywania darowizn na rzecz fundacji oraz organizacji pożytku publicznego w nieruchomości z zasobu Skarbu Państwa, wnoszenia nieruchomości jako wkładów niepieniężnych (aportów) do spółki,
- przygotowywanie stanowisk Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawach: wykonywania prawa własności w imieniu Skarbu Państwa w zakresie nieruchomości pozostałych po zlikwidowanych państwowych jednostkach organizacyjnych lub spółkach z udziałem Skarbu Państwa, pozostałych po rozwiązanych bądź wygasłych umowach o oddanie przedsiębiorstwa do odpłatnego korzystania, przejętych przez Skarb Państwa z innych tytułów, sposobu zagospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa, które pozostały po zlikwidowanej lub sprywatyzowanej państwowej osobie prawnej, przejmowania na rzecz Skarbu Państwa praw do nieruchomości państwowych osób prawnych,
- rozpatrywanie wniosków państwowych osób prawnych, o wyrażenie zgody, na podstawie przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym, w zakresie rozporządzania składnikami aktywów trwałych, w szczególności polegającego na sprzedaży składników aktywów trwałych, w tym nieruchomości, wnoszeniu aportem majątku trwałego do spółki, nieodpłatnym przekazywaniu składników majątku trwałego, w tym nieruchomości, ustanawianiu ograniczonych praw rzeczowych obciążających składniki majątkowe (zastaw, hipoteka, służebność gruntowa), oddawaniu składników majątku trwałego do odpłatnego lub nieodpłatnego używania,
- współpraca przy opracowywaniu polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa,
- współpraca przy opracowaniu rozwiązań systemowych, propozycji przepisów, opinii oraz wyjaśnień o charakterze interpretacyjnym w zakresie gospodarowania nieruchomościami na cele szczególne,
- opracowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje w zakresie spraw prowadzonych przez Departament.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie gospodarki nieruchomościami lub doradztwa prawnego lub wydawania decyzji administracyjnych
- znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami
- znajomość prawa administracyjnego i prawa cywilnego
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- CV
- najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem dokumenty i oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub na adres mailowy: kariera@mr.gov.pl
Dokumenty można też przynieść/wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
(Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)
z dopiskiem w liście : DPN_112_z
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 522-51-83