Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 22494ARCHIWALNE z dnia 16.02.2018 r.
-
Oferty do
26
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1.0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: systemu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej
w Wydziale Analiz i Standardów Żeglugi Powietrznej w Departamencie Żeglugi Powietrznej
Warszawa
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Udział w opracowywaniu projektu regionalnego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, a w szczególności koordynacja i uzgadnianie – na poziomie krajowym oraz FAB – planów skuteczności działania;
- Kontrolowanie zgodności wskaźników i parametrów wyznaczanych przez Komisję Europejską z przyjętymi w planie skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej w celu monitorowania realizacji lokalnych/regionalnych planów;
- Przedstawianie propozycji oraz dokonywanie szczegółowego opisu mechanizmu kar i zachęt mających na celu zmotywowanie instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej do realizacji celów przyjętych w danym okresie rozliczeniowym, ujętych w planie skuteczności działania;
- Opracowywanie, na podstawie ogólnoeuropejskich progów alarmowych, krajowych progów alarmowych dotyczących poszczególnych kluczowych wskaźników skuteczności działania w celu zamieszczenia ich w planie skuteczności działania;
- Ocena dokumentacji załączonej do wniosku o wyznaczenie instytucji zapewniającej służby żeglugi powietrznej oraz opracowanie projektu opinii Prezesa ULC dla ministra właściwego ds. transportu;
- Udział w audytach i inspekcjach prowadzonych przez inspektorów Departamentu – w zależności od doraźnych potrzeb w celu wspomagania działań związanych z monitorowaniem realizacji planu skuteczności działania oraz z nadzorem nad bezpieczeństwem zapewniania służb żeglugi powietrznej;
- Analiza obowiązujących krajowych aktów prawnych oraz innych dokumentów, pod kątem ich aktualności, spójności oraz zgodności z dokumentami legislacyjnymi związanymi z rozwojem i wdrażaniem Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej w ramach polskiego porządku prawnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku lotniczym lub prawniczym lub wyższe i studia podyplomowe o kierunku lotniczym
- staż pracy: 3 lata w lotnictwie w tym co najmniej 2 lata w obszarze żeglugi powietrznej
- Bardzo dobra znajomość krajowych i międzynarodowych przepisów prawnych dotyczących służb żeglugi powietrznej w obszarze jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej, w szczególności w zakresie regulacji dot. systemu skuteczności działania;
- Dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
- Prawo jazdy kat. B
- Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne, kreatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: 2 lata w administracji publicznej
- Krajowe i zagraniczne szkolenia specjalistyczne obejmujące kursy w zakresie: technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO, jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES), systemu skuteczności działania;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1)
- Znajomość innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie
- Kopia Prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności określone w wymogach dodatkowych niniejszego ogłoszenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LOŻ-3/2 -16/2018"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar stażu pracy/doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia stażu pracy/doświadczenia zawodowego.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.
Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji.
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC".
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: (22) 520 72 68, formalne: (22) 520 72 41/ 74 02