Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 20878ARCHIWALNE z dnia 18.01.2018 r.

  • Oferty do
    30

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: mediacji

w Zespole ds. Mediacji w Departamencie Strategii i Funduszy Europejskich



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • proponowanie rozwiązań i realizacja zadań w zakresie promocji metod pozasądowego rozwiązywania sporów (ADR) oraz informacji i upowszechniania wiedzy o ADR,
  • opracowywanie projektów aktów prawnych, opinii do projektów, stanowisk Rządu dot. projektów ustaw, w zakresie proponowanych rozwiązań prawnych w kwestii ADR,
  • współpraca z organizacjami międzynarodowymi i krajowymi organizacjami pozarządowymi w zakresie rozwoju ADR,
  • inicjowanie i prowadzenie prac w zakresie przygotowania planów szkoleń oraz kursów dla mediatorów, sędziów oraz innych grup zawodowych związanych z mediacją oraz realizacja projektów szkoleniowych podnoszących jakość mediacji,
  • zapewnienie aktualności danych z zakresu współpracy Ministerstwa Sprawiedliwości z organizacjami międzynarodowymi i krajowymi organizacjami pozarządowymi zajmującymi się problematyką mediacji gromadzonych przez Departament,
  • reprezentowanie MS na merytorycznych spotkaniach dotyczących mediacji i innych metod ADR,
  • współpraca ze Społeczną Radą do Spraw Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Ministrze Sprawiedliwości celem zapewnienia jej obsługi techniczno-administracyjnej oraz organizacji jej spotkań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie stosowania mediacji,
  • zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, planowanie i myślenie strategiczne, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość przepisów regulujących stosowanie mediacji, w szczególności: ustawy Kodeks postępowania cywilnego, ustawy Kodeks postępowania karnego, ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich wraz z przepisami wykonawczymi,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze mediacji i innych metod ADR,
  • - uprawnienia mediatora.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa
    Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 5246,75 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,8).

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 743, (22) 52 12 378.



Liczba odwiedzin: 3670

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Aneta Przychodzka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 18.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×