Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 18831ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.
-
Oferty do
15
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: rewizji finansowej
w Wydziale Nadzoru Publicznego, Departament Rachunkowości i Rewizji Finansowej
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie analizy prawidłowości wykonywania przez organy Polskiej Izby Biegłych Rewidentów (PIBR) zadań z zakresu ustanawiania krajowych standardów rewizji finansowej, systemu wewnętrznej kontroli jakości oraz zasad etyki zawodowej.
- Uczestniczenie w procesie przeprowadzania kontroli dokumentacji stanowiącej podstawę podjęcia przez KRBR uchwał dotyczących wpisu do rejestru biegłych rewidentów, w tym w szczególności w zakresie prawidłowości prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego dla biegłych rewidentów.
- Analizowanie wykonywania przez firmy audytorskie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w szczególności w zakresie publikowania na stronach internetowych sprawozdań z przejrzystości.
- Przygotowanie wkładu do projektu planu działania KNA i projektu rocznego sprawozdania KNA w zakresie ustanawiania krajowych standardów rewizji finansowej, systemu wewnętrznej kontroli jakości oraz zasad etyki zawodowej.
- Współpraca przy realizowaniu zadań związanych z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące działalności KRBR w tym przygotowywanie projektów odpowiedzi oraz obsługa interesantów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze rachunkowości lub rewizji finansowej
- Uprawnienia biegłego rewidenta
- Znajomość przepisów z zakresu rewizji finansowej
- Znajomość zasad funkcjonowania i zadań Komisji Nadzoru Audytowego
- Umiejętność formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
- Znajomość krajowych standardów wykonywania zawodu i krajowych standardów kontroli jakości
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność argumentowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk prawnych lub ekonomicznych
- Przeszkolenie z zakresu Międzynarodowych Standardów Badania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie podstawowych wypowiedzi z obszaru właściwości wydziału
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość procedur administracyjnych
- Umiejętność skutecznej komunikacji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania uprawnień biegłego rewidenta
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia i przeszkolenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2017/129/DR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.