Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17666ARCHIWALNE z dnia 07.11.2017 r.
-
Oferty do
17
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: programowania i koordynacji spraw związanych z utrzymaniem państwowego rejestru podstawowych osnów geodezyjnych grawimetrycznych i magnetycznych
w Wydziale Geodezji i Systemów Odniesień Przestrzennych w Departamencie Geodezji , Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynacja prac zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie i zapewnienie aktualności państwowego rejestru podstawowych osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (PRPOG).
- Planowanie i koordynacja prac geodezyjnych dotyczących zakładania i modernizacji osnów podstawowych.
- Uczestnictwo w odbiorach i kontroli produktów realizowanych w ramach zadań Wydziału oraz bieżąca współpraca z pozostałymi zespołami w celu efektywnej realizacji pracy, w tym bieżące raportowanie i sprawozdawczość prac kontroli jakości.
- Prowadzenie bieżącej współpracy na linii Zamawiający-Wykonawcy w zakresie zagadnień merytorycznych w tym przygotowywanie wkładu do pism oraz wspieranie współpracy z interesariuszami w zakresie merytorycznym, w celu zapewnienia efektywnej obsługi bieżących zadań Wydziału.
- Uczestniczenie w pracach związanych z tworzeniem specyfikacji technicznych, standardów i dobrych praktyk w celu zapewnienia efektywności produkcji, interoperacyjności, jakości i aktualności baz danych przestrzennych.
- Prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych dotyczących realizacji zadań z zakresu osnów podstawowych oraz systemu odniesień przestrzennych, zgodnie z planem Departamentu.
- Współudział w przygotowywaniu planu pracy, planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych Departamentu oraz prowadzenie sprawozdawczości.
- Udział we współpracy z krajowymi instytucjami, organizacjami, służbą geodezyjną i kartograficzną w celu realizacji zadań będących w kompetencjach wydziału oraz udostępnianiem baz danych przestrzennych i materiałów geodezyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne i/lub kartograficzne
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w produkcji lub kontroli danych z zakresu osnów geodezyjnych, grawimetrycznych lub magnetycznych.
- dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu zakładania i prowadzenia osnów podstawowych
- umiejętność pracy w zespole
- praktyczna wiedza związana z zakładaniem i pomiarem osnów podstawowych
- znajomość zagadnień związanych z kontrolą danych z zakresu osnów podstawowych
- ogólna znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
- samodzielność i odpowiedzialność
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 z późn. zm.)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 17666 – główny specjalista GI/GSOP/9”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.