Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17665ARCHIWALNE z dnia 07.11.2017 r.
-
Oferty do
17
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: koordynacji usług IT
w Wydziale Utrzymania i Eksploatacji SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
lub
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Olbrachta 94B
01-102 Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zarządza poziomem usług, monitoruje parametry jakościowe usług świadczonych w oparciu o utrzymywane systemy informatyczne.
- Monitoruje na bieżąco i raportuje dostępność i pojemność elementów infrastruktury systemów.
- Prognozuje obciążenie systemów oraz planuje dostępność i pojemność elementów infrastruktury systemów, utrzymuje plany dostępności i pojemności systemu, zarządza ryzykiem powstania niedostępności elementów infrastruktury systemowej, która może przełożyć się na niedostępność usług świadczonych w oparciu o te systemy.
- Utrzymuje aktualną informację o licencjach i gwarancjach względem sprzętu i oprogramowania składających się na utrzymywane systemy.
- Koordynuje i nadzoruje prace podmiotów (pracownicy firm zewnętrznych) wykonujących zadania w zakresie utrzymania infrastruktury SIG (II i III linia wsparcia) oraz dostawców infrastruktury.
- Nadzoruje aktualność dokumentacji utrzymania SIG oraz utrzymuje aktualną ewidencję infrastruktury teleinformatycznej będącej częścią SIG.
- Planuje, przygotowuje i monitoruje postępowania zakupowe i przetargowe w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów teleinformatycznych GUGiK w tym postępowań realizowanych ze środków Unijnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne techniczne.
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji i zarządzaniu infrastrukturą IT, doświadczenie w celu utrzymania i eksploatacji oraz zapewnienia dostępności, wydajności i ciągłości działania infrastruktury IT
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
- bardzo dobra znajomość zagadnień zarządzania usługami w środowisku IT;
- znajomość administrowania systemami operacyjnymi: MS Windows Server; Linux CentOS;
- bardzo dobra znajomość;
- bardzo dobra znajomość katalogu dobrych praktyk ITIL;
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 17665 – główny specjalista IZ/USIG/8”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.