Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17254ARCHIWALNE z dnia 27.10.2017 r.
-
Oferty do
9
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: projektów informacyjno-promocyjnych
w Wydziale Informacji w Departamencie Informacji i Promocji
Warszawa
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowuje, przygotowuje, organizuje i realizuje materiały na przedsięwzięcia informacyjno-edukacyjne, w tym opracowuje dokumentację i projekty graficzne niezbędne do zrealizowania danego przedsięwzięcia.
- Bierze udział w działaniach promocyjno-informacyjnych prowadzonych przez resort, w tym odpowiada za, opracowywanie materiałów promocyjnych (prezentacji multimedialnych, graficznych), odpowiada za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem Członków Kierownictwa MEN.
- Opracowuje materiały graficzne na potrzeby aplikacji internetowych oraz tworzy materiały DTP (materiały poligraficzne).
- Prowadzi stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz zamieszcza oficjalne pisma i komunikaty prasowe na stronie internetowej Ministerstwa związane z działalnością resortu w celu niezwłocznego przekazywania informacji.
- Obsługuje kamerę wideo, aparat fotograficzny, montuje i obrabia materiały w oprogramowaniu Adobe (InDesign, Ilustrator, Photoshop) oraz tworzy prezentacje w MS Powerpoint na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej.
- Prowadzi prace graficzne w celu zmian koncepcyjnych strony internetowej Ministerstwa.
- Bierze udział w bieżących pracach Wydziału Informacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w realizacji projektów graficznych w obszarze informacji lub promocji
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
- znajomość programów Adobe InDesign, Adobe Ilustrator, Adobe Photoshop
- umiejętność tworzenia prezentacji w MS Powerpoint
- znajomość pakietu Office
- obsługa sprzętu foto/wideo
- umiejętność prowadzenia strony internetowej, obsługa systemów zarządzania treścią CMS (np. WordPress)
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- kreatywność
- skrupulatność i dokładność, w tym dbanie o estetykę wypracowanych materiałów
- umiejętność współpracy
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i odporność na stres
- umiejętności analityczne
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu projektowania grafiki
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- szkolenia w zakresie obsługi programów takich jak: Adobe (InDesign, Ilustrator, Photoshop, Premiere, Lightroom, Acrobat PRO lub DC), MS Powerpoint, prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej
- znajomość programów Adobe Premiere, Adobe Lightroom, Adobe Acrobat PRO lub DC
- znajomość specyfikacji WCAG
- umiejętność prowadzenia profili społecznościowych m. in. Facebook, Twitter
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzjącego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie
- kopie dokumentów potwierdzjących znajomość programów Adobe InDesign, Adobe Ilustrator, Adobe Photoshop, MS Powerpoint lub oświadczenie o znajomości obsługi tych programów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń w zakresie obsługi programów takich jak: Adobe (InDesign, Ilustrator, Photoshop, Premiere, Lightroom, Acrobat PRO lub DC), MS Powerpoint, prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.CH. Szucha 25, pok. 61
00-918 Warszawa
(z dopiskiem „Oferta pracy: DIP/WI/GS/6 B43")
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy / doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca / Wzory oświadczeń do naboru oraz do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-244, 34-74-852 lub 34-74-170.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.