Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 1501ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.

  • Oferty do
    29

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Sekcji Tłumaczeń Biura Współpracy Międzynarodowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - krajowe oraz zagraniczne wyjazdy służbowe; - nietypowe godziny pracy podczas wyjazdów służbowych, przyjęć delegacji zagranicznych, w okresie bezpośrednio poprzedzającym organizowane wydarzenia oraz w czasie zintensyfikowanych prac negocjacyjnych nad dokumentami międzynarodowymi; - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - budynek i pomieszczenia urzędu niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; - w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowanie udziału przedstawicieli Polski i uczestnictwo w przedsięwzięciach międzynarodowych w zakresie kompetencji Komendanta Głównego PSP, Szefa OCK;
  • wykonywanie lub zapewnianie tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby Komendanta Głównego PSP, Szefa OCK oraz w związku ze sprawami prowadzonymi przez Biuro;
  • udzielanie odpowiedzi na pytania/prośby zagranicznych partnerów (ankiety, materiały informacyjne, pomoc w nawiązaniu kontaktu z ekspertami) oraz pozyskiwanie materiałów informacyjnych od partnerów zagranicznych na tematy interesujące stronę polską, a także pomoc w nawiązywaniu kontaktów służbowych z partnerami zagranicznymi;
  • opracowywanie bieżących i okresowych analiz, prognoz, opinii, informacji i sprawozdań, a także innych materiałów informacyjnych dotyczących współpracy międzynarodowej PSP i związanych z uczestnictwem KG PSP w przedsięwzięciach o charakterze międzynarodowym;
  • koordynowanie prowadzenia anglojęzycznej wersji strony internetowej www.straz.gov.pl oraz www.ock.gov.pl;
  • identyfikacja możliwości udziału przedstawicieli PSP i krajowych organów administracji publicznej w innych przedsięwzięciach o charakterze międzynarodowym w zakresie ratownictwa, obrony cywilnej i ochrony ludności;
  • kierowanie pracą Sekcji, przydzielanie zadań i udzielanie wskazówek podległym pracownikom oraz rozliczanie ich z realizacji powierzonych obowiązków;
  • wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych, zgodnie z zakresem merytorycznym Sekcji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne (preferowane kierunki: filologie obce, lingwistyka, stosunki międzynarodowe, europeistyka, politologia, socjologia, prawo, bezpieczeństwo);
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji lub w jednym z obszarów: tłumaczenia, współpraca międzynarodowa, organizacja przedsięwzięć o charakterze krajowym lub międzynarodowym, ratownictwo/ochrona ludności, zarządzanie projektami;
  • biegła znajomość języka angielskiego (poziom minimum C1), udokumentowana dyplomem uczelni wyższej polskiej lub zagranicznej albo certyfikatem językowym wymienionym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16.12.2009 (Dz. U. Nr 218, poz. 1695);
  • komunikatywność;
  • umiejętność negocjowania;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji międzynarodowych;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętności redakcyjne;
  • wysoka kultura języka polskiego,
  • umiejętności translatorskie;
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub równoważnego;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • biegła znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego;
  • studia podyplomowe (preferowane: polityka międzynarodowa, prawo europejskie, bezpieczeństwo);
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula „TAJNE” oraz SECRET UE/EU SECRET i NATO SECRET oraz przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • umiejętność kierowania zespołem;
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej;
  • prawo jazdy kategorii B.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „TAJNE” oraz SECRET UE/EU SECRET i NATO SECRET (w przypadku nieposiadania ww. poświadczeń bezpieczeństwa);
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Przesłać na adres:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr i Organizacji
    ul. Podchorążych 38 00-463 Warszawa
    Składać osobiście: w siedzibie urzędu przy ul. Podchorążych 38 w kancelarii ogólnej w godz. pracy 8.15-16.15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Komendant Główny PSP zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać BWM - główny specjalista.

Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia” . W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.

Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu;
- test wiedzy;
- rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (0-22) 523-33-94
(Biuro Współpracy Międzynarodowej KG PSP).



Liczba odwiedzin: 3251

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny PSP

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Aneta Kupińska

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 14.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×