Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1501ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.
-
Oferty do
29
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Sekcji Tłumaczeń Biura Współpracy Międzynarodowej
Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowanie udziału przedstawicieli Polski i uczestnictwo w przedsięwzięciach międzynarodowych w zakresie kompetencji Komendanta Głównego PSP, Szefa OCK;
- wykonywanie lub zapewnianie tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby Komendanta Głównego PSP, Szefa OCK oraz w związku ze sprawami prowadzonymi przez Biuro;
- udzielanie odpowiedzi na pytania/prośby zagranicznych partnerów (ankiety, materiały informacyjne, pomoc w nawiązaniu kontaktu z ekspertami) oraz pozyskiwanie materiałów informacyjnych od partnerów zagranicznych na tematy interesujące stronę polską, a także pomoc w nawiązywaniu kontaktów służbowych z partnerami zagranicznymi;
- opracowywanie bieżących i okresowych analiz, prognoz, opinii, informacji i sprawozdań, a także innych materiałów informacyjnych dotyczących współpracy międzynarodowej PSP i związanych z uczestnictwem KG PSP w przedsięwzięciach o charakterze międzynarodowym;
- koordynowanie prowadzenia anglojęzycznej wersji strony internetowej www.straz.gov.pl oraz www.ock.gov.pl;
- identyfikacja możliwości udziału przedstawicieli PSP i krajowych organów administracji publicznej w innych przedsięwzięciach o charakterze międzynarodowym w zakresie ratownictwa, obrony cywilnej i ochrony ludności;
- kierowanie pracą Sekcji, przydzielanie zadań i udzielanie wskazówek podległym pracownikom oraz rozliczanie ich z realizacji powierzonych obowiązków;
- wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych, zgodnie z zakresem merytorycznym Sekcji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne (preferowane kierunki: filologie obce, lingwistyka, stosunki międzynarodowe, europeistyka, politologia, socjologia, prawo, bezpieczeństwo);
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji lub w jednym z obszarów: tłumaczenia, współpraca międzynarodowa, organizacja przedsięwzięć o charakterze krajowym lub międzynarodowym, ratownictwo/ochrona ludności, zarządzanie projektami;
- biegła znajomość języka angielskiego (poziom minimum C1), udokumentowana dyplomem uczelni wyższej polskiej lub zagranicznej albo certyfikatem językowym wymienionym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16.12.2009 (Dz. U. Nr 218, poz. 1695);
- komunikatywność;
- umiejętność negocjowania;
- wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji międzynarodowych;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętności redakcyjne;
- wysoka kultura języka polskiego,
- umiejętności translatorskie;
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub równoważnego;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- biegła znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego;
- studia podyplomowe (preferowane: polityka międzynarodowa, prawo europejskie, bezpieczeństwo);
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula „TAJNE” oraz SECRET UE/EU SECRET i NATO SECRET oraz przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- umiejętność kierowania zespołem;
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej;
- prawo jazdy kategorii B.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „TAJNE” oraz SECRET UE/EU SECRET i NATO SECRET (w przypadku nieposiadania ww. poświadczeń bezpieczeństwa);
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Przesłać na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38 00-463 Warszawa
Składać osobiście: w siedzibie urzędu przy ul. Podchorążych 38 w kancelarii ogólnej w godz. pracy 8.15-16.15.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Komendant Główny PSP zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać BWM - główny specjalista.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia” . W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu;
- test wiedzy;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (0-22) 523-33-94
(Biuro Współpracy Międzynarodowej KG PSP).