Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 14975ARCHIWALNE z dnia 06.09.2017 r.

  • Oferty do
    18

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: obsługi finansowo-księgowej

w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Zagrożenie korupcją Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw związanych z przekazaniem dotacji udzielonych jednostkom zaliczanym i niezaliczanym do sektora finansów publicznych oraz dokonywanie finansowej oceny realizacji zadań przez te jednostki. Bieżąca kontrola dokumentów księgowych, w zakresie udzielonych dotacji i płatności z budżetu środków europejskich pod względem formalnym i rachunkowym, w ramach realizacji projektów z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
  • Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących udzielonych dotacji i płatności z udziałem środków europejskich dokonywanych z budżetu dysponenta części. Koordynacja i monitorowanie poziomu wydatkowania środków z funduszy unijnych w celu zapewnienia płynności finansowej. Prowadzenie bieżącej analizy wpływów na rachunek pomocniczy Dysponenta części i terminowe przekazywanie salda na odpowiednie rachunki Dysponenta części. Księgowanie wyciągów bankowych z zakresu dochodów i wydatków Dysponenta Części
  • Formułowanie finansowej oceny wykorzystania dotacji udzielanych na realizację przedsięwzięć wspierających rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz dotacji z zakresu informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne jak również dotacji udzielonej z budżetu dysponenta części 27. Prowadzenie ewidencji księgowej dokonanych płatności z budżetu środków europejskich na podstawie informacji z Baku Gospodarstwa Krajowego
  • Kwartalne naliczanie odsetek od kwot dotacji przypisanych do zwrotu, bieżące weryfikowanie wpłaty dokonywane przez beneficjentów dotacji oraz inicjowanie działań zmierzających do odzyskania środków dotacji, które zostały przez beneficjentów wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem, naruszeniem procedur określonych w przepisach, zostały pobrane nienależnie lub w nadmiernej wysokości, w celu zapewnienia prawidłowego rozliczenia środków publicznych
  • Sporządzanie jednostkowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań w zakresie wydatków budżetu w zakresie Dysponenta części takich jak Rb28, Rb-28 Programy, Rb-28 UE i informacji dodatkowych, Rb 27, Rb 23 i BZ1
  • Analiza otrzymanych dokumentów finansowych oraz dokonywanie oceny sytuacji finansowej organizacji, wobec których wszczęto postępowanie administracyjne w celu wydania prawidłowej decyzji administracyjnej
  • Opiniowanie, pod kątem finansowym, projektów umów, wniosków i innych dokumentów przekazywanych do akceptacji Głównego Księgowego lub kierownictwa Departamentu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w komórce finansowej administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
  • Praktyczna umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu finansów publicznych, rachunkowości
  • Znajomość zasad rozliczania środków przekazanych w ramach dotacji
  • Praktyczna umiejętność rozliczania dotacji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista /WF/DBiF/MC ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3928

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Skodowska-Galas

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 06.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×