Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 12772ARCHIWALNE z dnia 06.07.2017 r.
-
Oferty do
19
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: koordynacji zamówień publicznych oraz współpracy finansowej z partnerami
w Wydziale Upowszechniania Standardów i Edukacji Departamentu Rozwoju Usług Cyfrowych i Otwartości Danych
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem części merytorycznej procedury przetargowej na zamówienia związane z realizacją projektu, m.in. usługi informatyczne, szkoleniowe i promocyjne,
- planowanie wydatków projektowych z uwzględnieniem planów finansowych ministerstwa i planu zamówień publicznych,
- współpraca z partnerami i Biurem Zarządzania Portfelem Projektów w zakresie finansowych sprawozdań z realizacji projektu,
- współpraca z wykonawcami umów,
- weryfikacja poprawności ewidencji księgowej dokumentacji w projekcie,
- prowadzenie rejestru umów i wydatków w projekcie oraz w tzw. budżetowych działaniach Departamentu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze obsługi finansowej projektów współfinansowanych z funduszy UE lub w obszarze zamówień publicznych
- wiedza z zakresu rozliczania projektów unijnych,
- wiedza z zakresu sprawozdawczości finansowej,
- wiedza z zakresu ewidencji księgowej projektów realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy europejskich,
- wiedza z zakresu prawa zamówień publicznych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność współpracy w zespole,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zorientowanie na osiągnięcie celów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia archiwizacji,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„główny specjalista/WUSiE/DRUCiOD/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.