Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11274ARCHIWALNE z dnia 24.05.2017 r.

  • Oferty do
    7

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Wydziale Budżetowo-Rachunkowym w Biurze Administracyjno-Budżetowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - użytkowanie sprzętu biurowego, - praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym, - budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru, - budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie projektu planu dochodów budżetowych Urzędu dla poszczególnych części budżetowych oraz sporządzanie formularzy RZ i BD w celu zabezpieczenia planu dochodów budżetowych Biura Administracyjno-Budżetowego jako dysponenta III stopnia środków budżetowych w wysokości prognozowanych wpływów z tytułu opłat pobieranych przez departamenty/biura oraz usług świadczonych przez Biuro Administracyjno-Budżetowe,
  • opracowywanie projektu planu wydatków budżetowych Urzędu dla poszczególnych części budżetowych na dany rok budżetowy w układzie tradycyjnym, sporządzanie formularzy BW oraz przygotowywanie wniosków o dokonanie zmian w planie wydatków na dany rok w celu zapewnienia w planie wydatków budżetowych środków na finansowanie zadań Urzędu Ministra,
  • opracowywanie projektu planu wydatków budżetowych Urzędu w układzie zadaniowym na dany rok budżetowy i kolejne lata (Wieloletni Plan Finansowy) oraz sporządzanie wniosków o dokonanie zmian w planie w układzie zadaniowym w celu zapewnienia środków w poszczególnych działaniach zapewniających sprawne funkcjonowanie Urzędu Ministra,
  • naliczanie odpisu na ZFŚS na dany rok budżetowy, sporządzanie planu oraz harmonogramu wydatków budżetowych w tym zakresie dla poszczególnych części budżetowych, sporządzanie wynikających z przepisów korekt wysokości ww. odpisu i wystawianie dyspozycji do przelewu z tego tytułu w celu zgodnego z przepisami zapewnienia środków budżetowych na ZFŚS,
  • opracowywanie rocznych harmonogramów wydatków budżetowych, sporządzanie zapotrzebowań miesięcznych na środki budżetowe w poszczególnych częściach budżetowych oraz bieżące monitorowanie stopnia wykorzystania środków zapotrzebowanych przez departamenty/biura w celu zapewnienia środków na rachunkach bankowych na realizację wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • sporządzanie dodatkowych zapotrzebowań dziennych na środki budżetowe w wysokości wynikającej z zapotrzebowań departamentów/biur w celu terminowego regulowania zobowiązań wynikających z zawartych umów oraz faktur, rachunków związanych z funkcjonowaniem Urzędu, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • obsługa poszczególnych modułów systemu Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, monitorowanie komunikatów systemu oraz wykonywanie czynności z nich wynikających w celu realizacji obowiązku nałożonego na dysponenta III stopnia środków budżetowych przez Ministerstwo Finansów, w tym również w zakresie PROW 2014-2020,
  • przygotowywanie odpowiedzi na zapytania prasowe w celu realizacji obowiązku udzielania informacji publicznej oraz prowadzenie korespondencji z departamentami/biurami w sprawach wymagających wyjaśniania i rozwiązywania pojawiających się problemów oraz uzyskania niezbędnych informacji z zakresu realizowanych zadań, w tym również w zakresie PROW 2014-2020.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z rozliczeniami finansowymi i ewidencją księgową,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość gospodarki finansowej,
  • znajomość planowania i innych przepisów dotyczących państwowych jednostek budżetowych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub finansów publicznych,
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z finansami w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • przeszkolenie z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z rozliczeniami finansowymi i ewidencją księgową,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z finansami w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
    lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
    z dopiskiem: „oferta pracy – główny specjalista w AB - zastępstwo”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.



Liczba odwiedzin: 3394

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 24.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×