Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 10539ARCHIWALNE z dnia 26.04.2017 r.

  • Oferty do
    9

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: realizacji budżetu i sprawozdawczości

w Departamencie Finansowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
00-071 Warszawa

WARUNKI PRACY

- budynek nie przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, - w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych, - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym, - praca w pokoju wieloosobowym na drugim piętrze, przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka, - praca pod presją czasu, - podejmowanie decyzji w warunkach stresu, - obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe. Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Praca wymaga przemieszczenia się między kondygnacjami w budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządzanie i analiza łącznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań resortu w zakresie dochodów, wydatków i stanów na rachunkach bankowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Sporządzanie i analiza łącznych kwartalnych i rocznych sprawozdań resortu w zakresie należności i zobowiązań podległych MKIDN osób prawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Uzgadnianie planu cz. 24 według instytucji podległych, decyzji, klasyfikacji budżetowej i budżetu zadaniowego na potrzeby prowadzenia wewnętrznych baz danych dotyczących wykonania wydatków resortu;
  • Stosowanie informatycznego systemu obsługi budżetu państwa (Trezor) oraz wewnętrznych systemów informatycznych do realizacji powierzonych obowiązków;
  • Weryfikacja formalno-rachunkowa i przedkładanie do zatwierdzania przez Ministra KiDN rocznych sprawozdań finansowych podległych instytucji kultury oraz PISF i CPRDiP, a także współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi MKiDN oraz jednostkami zewnętrznymi;
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu okresowej informacji opisowej z wykonania budżetu państwa w cz. 24 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego na potrzeby kierownictwa resortu oraz rocznej opisowej informacji z wykonania budżetu państwa w cz. 24 i dziale 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego na potrzeby Ministerstwa Finansów, Sejmu i Senatu oraz Najwyższej Izby Kontroli;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe finanse, bankowość, rachunkowość, ekonomia
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej lub jednostkach sektora finansów publicznych w dziale finansowym lub księgowym
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu: ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości, ustawy o służbie cywilnej;
  • Rzetelność, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, obsługa urządzeń i programów specjalistycznych, umiejętności analityczne, pozytywne podejście do klienta, samodzielność i inicjatywa, skuteczna komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostce budżetowej na podobnym stanowisku
  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowości w zakresie obsługi systemu Trezor;
  • Umiejętność pracy zespołowej, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Znajomość przepisów o sprawozdawczości budżetowej i jednostek sektora finansów publicznych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    Biuro Podawcze
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (022) 42-10-284 rekrutacja@mkidn.gov.pl

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.00). Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty można dostarczyć osobiście do Biura Podawczego lub wysłać pocztą. W ofercie należy podać adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niewskazanych do zatrudnienia będą komisyjnie zniszczone.Rekrutacja przebiega w trybie dwuetapowym: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3579

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Jasiurkowska

Komórka organizacyjna: BKS

Wprowadzono: 26.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×